- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
Mam zakupione urządzenie w systemie ratalnym w Orange.
Mam też kilka numerów w OFnK i to wszystko jest razem na koncie MO.
Do obsługi konta mam podany numer, który obecnie jest w nju na abonament i w zasadzie do tej pory wszystko działało super, przychodziły na niego powiadomienia o kolejnych fakturach za urządzenie, ale nie tym razem...
W tym miesiącu otrzymałem powiadomienie o fakturze i kolejnej racie na zupełnie inny numer w nju, który jest w taryfie nju na kartę i nie był przeze mnie nigdy powiązany ze spłatą rat ani też z kontem MO? Jak to jest możliwe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@Ianus72 w aplikacji były podawane informacje o dwuetapowej weryfikacji konta Mój Orange. Pewnie zależy, jaki numer masz wpisany do kontaktu/weryfikacji. Pewnie już się odbyły zmiany i być może z tego powodu powiadomienia poszły inny numer telefonu. Ważne, aby powiadomienie dotarło do Ciebie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@ketrasaArturnapisał(-a)@Ianus72 w aplikacji były podawane informacje o dwuetapowej weryfikacji konta Mój Orange. Pewnie zależy, jaki numer masz wpisany do kontaktu/weryfikacji.
Nie mam weryfikacji dwuetapowej przy logowaniu. Loguję się zawsze mailem. Do kontaktu i weryfikacji czy sms-ów weryfikacyjnych podany jest ten "główny" numer w nju i zawsze na niego wszystko przychodziło. Nawet sprawdziłem czy coś się nie zmieniło w ustawieniach i czy można dla "usługi" ratalnej ustawić inny numer... Nie ma takiej możliwości.
Sms z informacją o fakturze poszedł więc zupełnie losowo. Dobrze, że nie poszedł na inny numer, który parę dni temu przeniosłem od obcej sieci. A tam też... mimo przeniesienia do konkurencji przyszedł sms o rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego z nju...
Oby za chwilę nie zaczęły losowo być rozsyłane sms-y weryfikacyjne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@Ianus72 zweryfikuj jutro na infolinii lub czacie. Konsultant ustawi numer powiadomień jaki Tobie odpowiada.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@Ianus72 Myślę, że dodanie kolejnego numeru do puli spowodowało lekkie zamieszanie w bazach danych operatora. Mógł zostać podłączony ze statusem takim jak numer główny i dlatego i na niego przychodzą powiadomienia. Warto zweryfikować zmiany na koncie, które systemy wprowadziły po dodaniu kolejnego numeru do puli obsługiwanej przez konto.
Warto to ustalić i zrobić konkretne zgłoszenie wyłączenia powiadomień na nowy numer na infolinii.
Weź numer zgłoszenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@agat13napisał(-a)@Ianus72 Myślę, że dodanie kolejnego numeru do puli spowodowało lekkie zamieszanie w bazach danych operatora.
Ale to nie jakiś nowy numer. Mam w tym lekko licząc prawie 1,5 roku. I nic szczególnego z nim nie robiłem. Ani nieszczególnego. A tu nagle Orange zamiast na numer ustawiony w MO wysyła powiadomienia na tego wybrańca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@Ianus72 zdajesz sobie sprawę
, że to forum użytkowników usług Orange, a nie biuro obsługi?
Dopytać wypada operatora, mają wgląd w konto i przypisane numery, do obsługi konta i powiadomień 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@IreneuszCDnapisał(-a)zdajesz sobie sprawę
, że to forum użytkowników usług Orange, a nie biuro obsługi?
Tekst jakby żywcem wyjęty z forum nju. Tam takie odpowiedzi są standardem.
Myślałem, że tu można o tym swobodnie podyskutować i zwrócić uwagę na błędy w Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@Ianus72 z tymi numerami do autoryzacji było trochę dziwnie jakiś czas temu - nie można było ani potwierdzić, ani zmienić na ten sam. Sms przychodzący na inny numer niż wskazany na koncie to nie jest normalne, ale jak sam widzisz - nikogo na forum takie akcje już nie dziwią ... niestety 😞
Również namawiam, aby w wolnym czasie skontaktować się z obsługą celem sprawdzenia co oni widzą w systemie i potwierdzenia na jaki numer mają przychodzić powiadomienia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer
@Ianus72 chyba jednak jest coś na rzeczy.
Ostatnio dostałem smsa z linkiem do ankiety nt nju. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że na numer który podawałem lata temu jako kontaktowy podczas mnp.
Druga sprawa: dostałem email z informacją o nowym logowaniu do Mój Orange z loginem (email) w treści. Sęk w tym, że Orange wysłał go na skrzynkę którą obsługuję nju.
Pora znowu napisać do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Orange.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »