Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 327
  • 1346
  • 6

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer

Mam zakupione urządzenie w systemie ratalnym w Orange.

Mam też kilka numerów w OFnK i to wszystko jest razem na koncie MO.

Do obsługi konta mam podany numer, który obecnie jest w nju na abonament i w zasadzie do tej pory wszystko działało super, przychodziły na niego powiadomienia o kolejnych fakturach za urządzenie, ale nie tym razem...

 

W tym miesiącu otrzymałem powiadomienie o fakturze i kolejnej racie na zupełnie inny numer w nju, który jest w taryfie nju na kartę i nie był przeze mnie nigdy powiązany ze spłatą rat ani też z kontem MO? Jak to jest możliwe?

7 ODPOW. 7

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19441
  • 56237
  • 763

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer

@Ianus72 w aplikacji były podawane informacje o dwuetapowej weryfikacji konta Mój Orange. Pewnie zależy, jaki numer masz wpisany do kontaktu/weryfikacji. Pewnie już się odbyły zmiany i być może z tego powodu powiadomienia poszły inny numer telefonu. Ważne, aby powiadomienie dotarło do Ciebie.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 327
  • 1346
  • 6

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer


@ketrasaArturnapisał(-a)

@Ianus72 w aplikacji były podawane informacje o dwuetapowej weryfikacji konta Mój Orange. Pewnie zależy, jaki numer masz wpisany do kontaktu/weryfikacji.


Nie mam weryfikacji dwuetapowej przy logowaniu. Loguję się zawsze mailem. Do kontaktu i weryfikacji czy sms-ów weryfikacyjnych podany jest ten "główny" numer w nju i zawsze na niego wszystko przychodziło. Nawet sprawdziłem czy coś się nie zmieniło w ustawieniach i czy można dla "usługi" ratalnej ustawić inny numer... Nie ma takiej możliwości.

Sms z informacją o fakturze poszedł więc zupełnie losowo. Dobrze, że nie poszedł na inny numer, który parę dni temu przeniosłem od obcej sieci. A tam też... mimo przeniesienia do konkurencji przyszedł sms o rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego z nju...

Oby za chwilę nie zaczęły losowo być rozsyłane sms-y weryfikacyjne.

 

 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19441
  • 56237
  • 763

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer

@Ianus72 zweryfikuj jutro na infolinii lub czacie. Konsultant ustawi numer powiadomień jaki Tobie odpowiada.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 14022
  • 57707
  • 696

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer

@Ianus72 Myślę, że dodanie kolejnego numeru do puli spowodowało lekkie zamieszanie w bazach danych operatora. Mógł zostać podłączony ze statusem takim jak numer główny i dlatego i na niego przychodzą powiadomienia. Warto zweryfikować zmiany na koncie, które systemy wprowadziły po dodaniu kolejnego numeru do puli obsługiwanej przez konto.

Warto to ustalić i zrobić konkretne zgłoszenie wyłączenia powiadomień na nowy numer na infolinii.

Weź numer zgłoszenia


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 327
  • 1346
  • 6

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer


@agat13napisał(-a)

@Ianus72 Myślę, że dodanie kolejnego numeru do puli spowodowało lekkie zamieszanie w bazach danych operatora.


Ale to nie jakiś nowy numer. Mam w tym lekko licząc prawie 1,5 roku. I nic szczególnego z nim nie robiłem. Ani nieszczególnego. A tu nagle Orange zamiast na numer ustawiony w MO wysyła powiadomienia na tego wybrańca.


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2251
  • 12574
  • 58

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer

@Ianus72 zdajesz sobie sprawę 

, że to forum użytkowników usług Orange, a nie biuro obsługi?

Dopytać wypada operatora, mają wgląd w konto i przypisane numery, do obsługi konta i powiadomień 😎


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 327
  • 1346
  • 6

Powiadomienie o kolejnej racie za urządzenie na przypadkowy numer


@IreneuszCDnapisał(-a)

zdajesz sobie sprawę 

, że to forum użytkowników usług Orange, a nie biuro obsługi?


Tekst jakby żywcem wyjęty z forum nju. Tam takie odpowiedzi są standardem.

Myślałem, że tu można o tym swobodnie podyskutować i zwrócić uwagę na błędy w Orange.