- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od jakiegoś czasu na stronie logowania się do nowy mój Orange muszę wpisać dwa razy mój adres e-mail.
1. e-mail, return
2.kolejna strona > e-mail return
3. kolejna strona > hasło return
Kiedyś były dwa kroki a teraz trzy. To jakiś błąd czy tak ma być?
https://www.orange.pl/zaloguj.phtml
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Zeusek strona z logowaniem zaloguj się, jeśli masz taki problem to wyczyść ciasteczka, ba ustaw przeglądarkę by czyściła wszystko automatycznie po zamknięciu jej 😉
Może być jakiś bug drobny na twoim koncie, wypada zgłosić to na czat 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Anonim
To nic nie daje, na innych przeglądarkach jest tak samo.
Jak się okazuje, logowanie przez https://www.orange.pl/twojekonto/ działa normalnie tzn. raz e-amail i raz hasło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Zeusek wpisuję @ i potem Hasło, nie tak jak piszesz na wstępie, więc nie rozumie twojej wypowiedzi...
"Jak się okazuje, logowanie przez https://www.orange.pl/twojekonto/ działa normalnie tzn. raz e-amail i raz hasło." ?
Jeszcze oznaczasz ją jako "Rozwiązanie" w temacie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Zeusekprzepraszam za formę, ale tak mi się utrwaliło gdy komuś tłumaczę... to mówię "czytaj uważnie co jest na ekranie... zazwyczaj są tam sensowne informacje- podpowiedzi." Otóż chcę zwrócić Twoja uwagę, że pierwszy adres do strony logowania, który podałeś, prowadzi do dwóch różnych serwisów... bo do starego i nowego Mój Orange. Pewnie stąd konieczne staje się podwójne podawanie zestawu danych do logowania, bo np. mając inne elementy tych zestawów (@ mail, hasło) możesz je mylić i system nie jest w stanie prawidłowo Cię zalogować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Misiek62 Orange dało nowy link do Mój Orange, tylko on nie wskakuje sam, nawet po odświerzeniu, trzeba korzystać z niego od razu na portalu Nowe Mój Orange. @Bartłomiej to chyba do poprawy jest na portalu 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Anonim w którym miejscu "ten" link jest błędny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Bartłomiej w temacie https://www.orange.pl/zaloguj.phtml?_ga=2.156527356.69673098.1602835335-392925938.1602835335
Strona logowania do starych usług, autor tematu jednak chce skorzystać z Nowe Mój Orange https://www.orange.pl/twojekonto/?_ga=2.117156545.69673098.1602835335-392925938.1602835335, stąd wpisuje x2 @ 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podwójne wpisywanie e-mail
@Anonim chodziło mi o wskazanie miejsca na portalu orange.pl - gdzie takowy się znajduje?
- « Poprzedni
- Następny »