- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
Powtórzę się i tak dobrze, że kosztów Orange nie szuka w ofercie. Ostatnie zmiany w ofercie na kartę, obniżenie opłaty za usługę Rozmowy i SMSy bez limitu + GB do 25,00zł. Kolejna usługa Za darmo w Orange zawsze jak mamy ważne konto - bezpłatnie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
28zł które płaciłem to już na obecnym rynku było drogo, nowe 25zł to żadna rewelacja, myślę że klienci zaczęli uciekać do konkurencji i stąd ruch orange. Jakby orange poszukało zmian w ofercie to ja poszukałbym innego operatora - myślę, że też niedługo bym szukał. Swoją droga darmowa usługa rozmowy z konsultantem zdecydowanie odróżniała orange od innych. Teraz nic ich nie odróżnia. Co więcej mam wrażenie, że plus ma zdecydowanie lepszy zasięg (ma go moja żona). A swoją drogą Ci którzy tak zacięcie bronią i tłumaczą decyzję o płatnym połączeniu mogą wskazać miejsce gdzie orange jasno informowało wcześniej o takiej zmianie. Dyskusja jak rozumiem jest nie o tym czy orange zrobiło, tylko czy poinformowało nas, swoich klientów wcześniej. Nie obserwowałem tutejszego forum, komunikatów na stronie - bo w aplkacji mój orange w komunikatach (powiadomieniach) takiej informacji nie uzyskałem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
TomekBu napisał(-a):(...) A swoją drogą Ci którzy tak zacięcie bronią i tłumaczą decyzję o płatnym połączeniu mogą wskazać miejsce gdzie orange jasno informowało wcześniej o takiej zmianie. Dyskusja jak rozumiem jest nie o tym czy orange zrobiło, tylko czy poinformowało nas, swoich klientów wcześniej.
Ale przecież Piotrek już załączył screena, który pokazuje, że ta informacja jest w Aplikacji:
/t5/image/serverpage/image-id/7344i1EB2AAA688A64ECB/image-size/large?v=1.0&px=999
A samo dzwonienie na numer BOK było płatne od dawna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
Powiem, że to nie karp ale groch z kapustą. Orange zrobiło w balona klientów, i nie ma ochoty na przyznanie się do błędu. Po obszernej lekturze wpisów na ten temat wynika,że Klienci mają rację ale ORANE ma Władzę. Czat jest parodią; konsultanci nie wszyscy posiadają wiedzę uprawniającą do doradzania. Kombinują przy czacie, odpisują głupoty, mnie odwrotnie łączyli usługę, czyli na opak. Nie reklamuję bo błędy się mnożą w ich pracy jak wszy. Zrobiłem zapis czatu i wyślę w pakiecie geniuszom. Totalna klapa, aleśmy się związali z mędrcami odpornymi na wiedzę, krytykę, twardogłowi. Eh szkoda słów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
@staniwaw, też jestem klientem Orange i niejedno w życiu widziałem. Profesjonalizmem może poszczycić się wiele osób w każdej niemal dziedzinie. Dalej jednak pokutuje stare powiedzenie (jeszcze z przed denominacji złotego):"czy się stoi, czy się leży...dwa tysiące się należy". Czy aby nie jest wielu z nas zakładnikami tego powiedzonka? Albo się kocha swoją pracę, albo się bierze tylko pieniążki, bo za coś trzeba żyć. Może rynek pracownika zmieni ten stan? Jak w kabarecie: "przekonaj mnie, bym u Ciebie pracował(a):smileyhappy: Ja kochałem swój fach czterdzieści bitych lat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
Nadal jest możliwość bezpłatnego porozmawiania z konsultantem - poprzez czat. Jest to opcja, która w sposób zdecydowany wyróżnia Orange na tle konkurencji, gdyż nie kojarzę tak naprawdę żadnego większego operatora, który oferowałby obsługę w ten sposób.
Zazwyczaj operatorzy oferują czat sprzedażowy, ale obsługowy to wyjątek.
Na czacie, można załatwić większość spraw, które można załatwić na infolinii - odpadają głównie sprawy techniczne (czat nie zajmuje się kwestiami technicznymi - z wyj. usług stacjonarnych), związane z przeniesieniem numeru (ponowienie wniosku o przeniesienie numeru) czy kwestie związane z obsługą konta Mój Orange (np. odblokowanie konta).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
Jeszcze do powyższego ↑. Wiele, naprawdę wiele spraw można załatwić online bez potrzeby kontaktu z infolinią. Np. sam osobiście doświadczyłem tego przy niedawnej cesji (nr. komórkowego) - bez wychodzenia z domu. (Co prawda potrzebny był do tego skaner)... W każdym razie nigdy bym się nie spodziewał, że już na drugi dzień będzie po sprawie :).
Jeszcze powrócę do jednego zdania, które padło w tej dyskusji:
Z nieoficjalnych stron można pobrać.
Padło ono oczywiście w pewnym kontekście i nie odczytuję go jako alternatywne rozwiązanie. Chciałbym tylko dodać, że każde takie instalowanie apki z nieoficjalnych źródeł wiąże się z dużym ryzykiem (nikt nie gwarantuje co jest w kodzie takiego pliku *.apk). Warto mieć to na uwadze .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
Jarek napisał(-a):Nadal jest możliwość bezpłatnego porozmawiania z konsultantem - poprzez czat. Jest to opcja, która w sposób zdecydowany wyróżnia Orange na tle konkurencji, gdyż nie kojarzę tak naprawdę żadnego większego operatora, który oferowałby obsługę w ten sposób.
Zazwyczaj operatorzy oferują czat sprzedażowy, ale obsługowy to wyjątek.
Na czacie, można załatwić większość spraw, które można załatwić na infolinii - odpadają głównie sprawy techniczne (czat nie zajmuje się kwestiami technicznymi - z wyj. usług stacjonarnych), związane z przeniesieniem numeru (ponowienie wniosku o przeniesienie numeru) czy kwestie związane z obsługą konta Mój Orange (np. odblokowanie konta).
Nic dodać, podpisuję się pod tym co napisał @Jarek i @Wiktor. Nie ma operatora, który ma taką opcję.
Z nieoficjalnych informacji wynika także, że operator pracuje nad nową marką w postaci aplikacji z jeszcze bardziej samodzielną obsługą dostępną przez sieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange
No i w tym jest pies pogrzebany, jak mówi porzekadło. Najbardziej czasochłonne są rozmowy w sprawach technicznych, których na czacie się nie załatwi. Moje dwie rozmowy przez aplikację z konsultantem technicznym, w sprawie bardzo niskiego transferu LTE pomimo silnego sygnału, trwały łącznie 47 minut i kosztują prawie 14 zł. Konsultant nie zaproponował, że zbada problem i oddzwoni. W końcu od drugiego konsultanta dowiedziałem się, że winę ma przeciążona stacja LTE i wkrótce zostanie uruchomiona dodatkowo nowa stacja.
Klient jest zmuszony korzystać z płatnej pomocy technicznej, gdyż na czacie lub mejlowo problemu się nie wyjaśni.
W tej sytuacji w pełni podtrzymuję swą negatywną opinię w tej sprawie.