Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 28
  • 33
  • 0

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

To chyba nie ma sensu dalej dyskutować - temat jest o podstępnym wprowadzeniu opłaty - a niektórzy, że orange jest hurra, super bo to bo tamto. Może załóżcie swój temat i tam piszcie, że czat cool (ani razu nie udało mi się połączyć), że darmowe w orange (jak co miesiąc doładujesz konto i usługa ta eliminuje ważność konta na rok). A cena 25zł za miesiąc jak już pisałem żadna rewelacja. Tak więc chwalcie Pana dalej. Pozdrawiam.

Anonim

Nie dotyczy

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

Nawiązując jeszcze do dyskusji w sprawie opłat, mój bezpośredni kontakt z wieloma konsultantami, zarówno na czacie, mailowo, czy telefonicznie, skłania mnie ku takiej ogólnej ocenie. Nie wyróżniam szczególnie żadnej z tych opcji, jednakże na czacie było mi najtrudniej przedstawić konkretny problem. Wszystko zależy od niewidzialnej telepatii pomiędzy rozmówcami. Taki sam problem jest na supporcie Microsoftu, ale wyróżnia się większym profesjonalizmem. Na początku czatu pojawia się link do skopiowania, gdyby łączność została przerwana, oraz alternatywne możliwości zapisu rozmowy (standard). Tutaj spotkałem się z brakiem zapisu i gdyby nie robione screeny, szukaj wiatru w polu, jako dowód w sprawie. Nadzieja w tym, że czat zostanie ucywilizowany, jak obiecuje @Remi, w postaci możliwości dołączania kilku plików w trakcie rozmowy i obowiązkowego zapisu. Mail, to ślad najpewniejszy na chwilę obecną. W przypadku reklamacji, telefoniczny zapis rozmowy nie gwarantuje wnikliwego przyjrzenia się problemowi. Tak więc, gdzie technika pomaga, zawodzi najczęściej człowiek, bo on programuje i wdraża. Konsultant też miewa niedyspozycje chwilowe lub w całym dyżurze. Nierzadko na te wahnięcia nastroju mają wpływ niektórzy klienci, co potem rykoszetem uderza w całkiem spokojnych. To określam z kolei jako pechEmotikon: Mrugający


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

W kwestiach technicznych dużo odpowiedzi znajduje się na stronie orange.pl, w górnej części po kliknięciu w "Obsługa". Kwestie zasięgowe można zgłosić pod adresem http://zasieg.orange.pl po zalogowaniu.

Anonim

Nie dotyczy

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Wojcieszko, przetestowałeś każdą zakładkę, że tak mówisz? To tylko informacje, które nie zawsze można sprawdzić na kontach, bo jak wiesz, klienci mają sporo kłopotów (na tym etapie). Fajnie by było, gdyby kliknięcie w konkretne informacje, kierowały do osobistego konta w taką informację. Tymczasem, jest to tylko zbiór informacji, które nierzadko się zapętlają. Jako wskazówki, ok. Można po nich pobuszować bez konkretów. Klienci chcą mieć bezpośredni wgląd do swoich usług.

Faktury i płatności.JPGZarządzanie kontem.JPGFormalności.JPGSzybka pomoc.JPG

Chcesz przykładu? Szybka pomoc-kliknięcie-logowanie-Przepraszamy, ta strona jest dla Ciebie niedostępna > kliknij, aby przejść na stronę główną orange.pl-kliknięcie i wskakuje
https://www.orange.pl/start.phtml kręci się (ładuje) i https://www.orange.pl/love#loveGloriousSG wskakuje. Test robiony przed chwilą.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonimpowiem szczerze, że zaglądam tam tylko do artykułów dotyczących umów i pomocy technicznej. Te są całkiem dobrze opisane i raczej problemu nie ma. Tutaj chodziło raczej o sprawy niedostępne na czacie. Jednakże przy aktualizacji Mój Orange, aktualizowane są również artykuły. Widać że są obecnie w nowej szacie graficznej. Nie wszystko jest jeszcze gotowe i zdarzają się krzaczki, ale powoli do przodu.

 

@Anonimmi przechodzi w Mozilli Firefox bez żadnych komunikatów do zaznaczonych stron.

Anonim

Nie dotyczy

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Wojcieszko, ja bym nie nazwał krzaczeniem czegoś, co zostało udostępnione w nowej odsłonie. To tak, jakbyś dostał samochód bez kluczyków i papierów. Prawda, cacko ładnie się prezentuje.

@Anonim, wklepałem w Google orange-ir i po zmianie z angielskiego na polski, strona http://www.orange-ir.pl/pl jest ok. Tylko pewnie na tej platformie certyfikaty padły.


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

Dla porządku wspomnę, że jeśli ktoś czuje się zagubiony częścią wątków powyżej, to dlatego, że dotyczą wpisów przeniesionych do tego tematuMrugający mężczyzna


Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

Jednym słowem firma kogucik zmieniam operatpra.
20171020_161339.jpg

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

A co ma zdjęcie do tematu?

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 42
  • 1

Podstępne wprowadzenie opłaty za rozmowę z doradcą przez aplikację Mój Orange

Pewnie Rupek przechodzi do China Telecom 😄