Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Za trzecim podejściem (dwa przyciski w innych miejscach dały "ciała"), pobrałem i otwarłem, ale żeby nie było tak łatwo, że to zwykły bug na moim tylko koncie, przeniosło mnie też do strony ze screena. Przeglądarka Opera (ponoć "siostrzana Chrome"). Ten błąd to nie bug, tak mi się wydaje. Chrome nie otwierałem.

błąd 500.PNG2 błąd 500.PNG3 do błędu-ok.PNGczytanie PDF 1.PNGczyt.PDF 2.pngczyt PDF 3-info.PNG

Jak widać, komentarz zostawiłem.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Anonim Hej.

 

Już jestem po "płatności" na dwóch kontach.

Na pierwszym koncie przed przejściem do płatności, kwota prezentowana jest za sam abo bez rat. Po przejściu do "Opłać" kwota prezentowana "łącznie" to abo + rata za sprzęt -> OK. Przy przekierowaniu do płatności BM przez "Opłać całość online" kwota w "Koszyk" abo + rata za sprzęt -> OK.

 

Na drugim koncie przed przejściem do płatności, kwota prezentowana jest za sam abo bez rat. Po przejściu do "Opłać" kwota prezentowana "łącznie" to abo + rata za sprzęt -> OK. Przy przekierowaniu do płatności BM przez "Opłać całość online" kwota w "Koszyk" abo + rata za sprzęt -> OK.

Wybrałem polecenie "Powrót" i ponownie "Powrót" -> przekierowało mnie na wersje mobilną - pobrałem fakturę bez błędu, musiałem odczekać chwilę (przycisk "Opłać całość online" był nieaktywny z uwagi na rozpoczętą a nie dokończoną płatność, po paru minutach wskoczył na _pomarańczowo_ - pobrałem fakturę - przeszedłem do płatności -> OK)

 

Wg. mnie jest ok, o to chodziło ? Jeśli nie to śmiało - łopatologicznie proszę zobrazuj mi to jeszcze raz Szczęśliwa kobieta

 

Pozdrawiam Szczęśliwa kobieta

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

15 ODPOW. 15

Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Anonim  już powinno być ok.

Anonim

Nie dotyczy

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Bartłomiej, będę testował dopiero, ponieważ mam fakturę do zapłaty Emotikon: Szczęśliwy

Anonim

Nie dotyczy

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą


@Bartłomiejnapisał(-a)

@Anonim  już powinno być ok.


@Bartłomiej , zwrotne info jest przykre dla twórców. Co prawda, w appce widzę już sumaryczną kwotę do zapłaty, lecz w Blue Media dalej bez raty. Powrót skierował mnie na stronę konta i tam jest taki sam efekt opłacenia całości online. Czas biegnie, więc niech sobie to naprawiają. Ja spróbuję z PDF-a albo bezpośrednio z banku. Przycisk pobierz (fakturę) dalej generuje błąd 500. Zgłosiłem przez przycisk i Wy też swoimi kanałami przekażcie. 


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Anonim Starałem się na dwóch komputerach - Chrome oraz Firefox i nie udało mi się zreplikować błędu przy zapisie/otwieraniu faktury - zobaczymy co dev odpisze.

Anonim

Nie dotyczy

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Zważ @Bartłomiej  na ścieżkę dostępu z beta appki do płatności w Blue Media, a nie w wersji przeglądarkowej. Jest to naczynie połączone, czyli logując się do appki, po nieudanej transakcji klikasz w przycisk Powrót w Blue Media i kieruje mnie do zalogowanego konta w smartfonie na stronę z bieżącą fakturą. Tam też jest analogiczny błąd jak bezpośrednio z appki Opłać całość online. Jak nie wierzysz, a wierzę, że wierzysz Emotikon: Mrugający, to po kliknięciu w Powrót z BM, kliknij w trzy poziome kreski z prawej strony i zobaczysz stan logowania na dole z lewej strony. Namieszałem?


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Anonim OK, głębiej sprawdzę jak pojawi się nowa faktura Szczęśliwa kobieta

Anonim

Nie dotyczy

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

Mogę podesłać screeny (po zakryciu danych)...pomogą, czy pokumają bez nich?

Anonim

Nie dotyczy

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Bartłomiej , po tych perypetiach, ostatecznie opłaciłem blikiem. Teraz kolej na Ciebie. Może do tego czasu naprawią?


Zespół Nasz Orange
  • 1043
  • 8389
  • 53

Pobieranie PDF-a z bieżącą fakturą

@Anonim dam znać po wystawieniu faktury, ~03.10.2019