Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca od miesiąca płatność online

[ Edytowane ]

► W temacie doprecyzowano tytuł i etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Od ponad miesiąca nie można zapłacić online za fakturę. Czy ma ktoś podobny problem? Ani przez aplikacje ani przez logowanie na stronie www.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Zespół Nasz Orange
  • 2272
  • 3416
  • 119

Nie działająca od miesiąca płatność online

[ Edytowane ]

@burebusek napisał:

(...) po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.


Hm... Obawiam się, że link udostępniany na e-fakturze prowadzi do strony podobnej do tej, która "wychodzi" z aplikacji mobilnej czy z konta w nowym Mój Orange.

 

Do czasu rozwiązania tego - wydaje się - jednostkowego problemu można skorzystać z płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. (Dane do niego znajdują się właśnie w aplikacji i na koncie w nowym Mój Orange).

Jeżeli ktoś korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku - a myślę, że takich osób jest całkiem sporo - to może za jej pomocą zeskanować specjalny kod (barkod) znajdujący się na fakturze/e-fakturze. Dzięki temu wykonanie przelewu jest niezwykle uproszczone; wszelkie dane do przelewu z automatu się podstawiają - wystarczy tylko autoryzować transakcję Emotikon: Szczęśliwy

[edit]: więcej w Płatności przez Fotokod (QR Kod) Emotikon: Mrugający

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 34, Ekspert
  • 2818
  • 4323
  • 117

Nie działająca od miesiąca płatność online

[ Edytowane ]

Czy na pewno?

Nie masz włączonych jakichś blokad na płatności online? Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć telefon. Wersja appki aktualna? Jeżeli problem pozostanie, zgłoś to konsultantowi na czacie...

 

Screenshot_20191022_181518_pl.orange.mojeorange.jpg

 

IMG_20200112_150646.png

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 6, Poszukiwacz
  • 2
  • 0
  • 0

Nie działająca od miesiąca płatność online

[ Edytowane ]

Aplikacja aktualna, zgłaszałam to do Orange dwa razy - do dziś zero odpowiedzi na zgłoszenie jedynie konsultant powiedział ze pracują nad naprawa błędu :-(

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 7982
  • 9764
  • 78

Nie działająca od miesiąca płatność online

[ Edytowane ]

@Ilona_80 , to po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.

0 Lubię to
Odpowiedz
Zespół Nasz Orange
  • 2272
  • 3416
  • 119

Nie działająca od miesiąca płatność online

[ Edytowane ]

@burebusek napisał:

(...) po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.


Hm... Obawiam się, że link udostępniany na e-fakturze prowadzi do strony podobnej do tej, która "wychodzi" z aplikacji mobilnej czy z konta w nowym Mój Orange.

 

Do czasu rozwiązania tego - wydaje się - jednostkowego problemu można skorzystać z płatności za pomocą tradycyjnego przelewu. (Dane do niego znajdują się właśnie w aplikacji i na koncie w nowym Mój Orange).

Jeżeli ktoś korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku - a myślę, że takich osób jest całkiem sporo - to może za jej pomocą zeskanować specjalny kod (barkod) znajdujący się na fakturze/e-fakturze. Dzięki temu wykonanie przelewu jest niezwykle uproszczone; wszelkie dane do przelewu z automatu się podstawiają - wystarczy tylko autoryzować transakcję Emotikon: Szczęśliwy

[edit]: więcej w Płatności przez Fotokod (QR Kod) Emotikon: Mrugający

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange | Udzielasz się na forum? Przestrzegaj zasad netykiety |