- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie doprecyzowano tytuł i etykiety - Moderator Wiktor ◄
Od ponad miesiąca nie można zapłacić online za fakturę. Czy ma ktoś podobny problem? Ani przez aplikacje ani przez logowanie na stronie www.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy na pewno?
Nie masz włączonych jakichś blokad na płatności online? Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć telefon. Wersja appki aktualna? Jeżeli problem pozostanie, zgłoś to konsultantowi na czacie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Czy na pewno?
Nie masz włączonych jakichś blokad na płatności online? Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć telefon. Wersja appki aktualna? Jeżeli problem pozostanie, zgłoś to konsultantowi na czacie...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca od miesiąca płatność online
Aplikacja aktualna, zgłaszałam to do Orange dwa razy - do dziś zero odpowiedzi na zgłoszenie jedynie konsultant powiedział ze pracują nad naprawa błędu 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie działająca od miesiąca płatność online
@Ilona_80 , to po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.