Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie działająca od miesiąca płatność online

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Nie działająca od miesiąca płatność online

► W temacie doprecyzowano tytuł i etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Od ponad miesiąca nie można zapłacić online za fakturę. Czy ma ktoś podobny problem? Ani przez aplikacje ani przez logowanie na stronie www.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 2835
  • 4438
  • 122

Nie działająca od miesiąca płatność online

Czy na pewno?

Nie masz włączonych jakichś blokad na płatności online? Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć telefon. Wersja appki aktualna? Jeżeli problem pozostanie, zgłoś to konsultantowi na czacie...

 

Screenshot_20191022_181518_pl.orange.mojeorange.jpg

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 35, Ekspert
  • 2835
  • 4438
  • 122

Nie działająca od miesiąca płatność online

Czy na pewno?

Nie masz włączonych jakichś blokad na płatności online? Spróbuj wyłączyć i ponownie włączyć telefon. Wersja appki aktualna? Jeżeli problem pozostanie, zgłoś to konsultantowi na czacie...

 

Screenshot_20191022_181518_pl.orange.mojeorange.jpg

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 7, Poszukiwacz
  • 2
  • 2
  • 0

Nie działająca od miesiąca płatność online

Aplikacja aktualna, zgłaszałam to do Orange dwa razy - do dziś zero odpowiedzi na zgłoszenie jedynie konsultant powiedział ze pracują nad naprawa błędu 😞

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

Nie działająca od miesiąca płatność online

@Ilona_80 , to po pobraniu faktury z maila, bezpośrednio z niej skorzystaj z płatności, dopóki nie naprawią Ci błędu.