- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności
Witam! W czwartek o godzinie 20.46 dokonałem płatności online faktury za usługi orange poprzez aplikację mój orange. Zostałem przekierowany na stronę Blu Media S.A. gdzie poproszno mnie tylko o podanie adresu mail. Automatycznie wpisano już kwotę do zapłaty oraz numer klienta Orange, nigdzie nie mogłem jednak wpisać ani numeru faktury ani swojego indywidualnego numeru konta. Do dziś płatność po wejśćiu w zakładkę płatności w mój orange widnieje jako nie rozliczona. Czy drodzy forumowicze potrafią powiedzieć dlacego tak się stało? Konsultantka z Orange w rozmowie tel. ze mną poinformowała, że odnodowali jakąś wpłatę. Zatem dlaczego na mój orange faktura nadal (pomimo upływu prawie 3 dni) widnieje jako nierozliczona? Czy powiniemem poraz kolejny skontaktować się z BOK?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności
Będzie rozliczona po 2-3 dniach roboczych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Płatności
Czasem cierpliwość popłaca, na rozliczenie faktury operator ma 3 dni robocze tak jak pisze kolega powyżej. Często na Mój Orange tego typu informacje wpływają z małym opóźnieniem. Pozdrawiam.