- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
28-03-2017
14:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-03-2017
14:43
Orange szybsze niż klient
Poza tym @Misiek62 jak możesz wykasuj numery zgłoszeń - jak ktoś chce co nieco może podejrzeć.
29-03-2017
11:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-03-2017
11:04
Orange szybsze niż klient
Piotrekk85 napisał(-a):
Poza tym @Misiek62 jak możesz wykasuj numery zgłoszeń - jak ktoś chce co nieco może podejrzeć.
Rozumiem @Piotrekk85 że masz na myśli osoby mające dostęp do danych klientów - czyli pracowników Orange... bo nie sądzę żeby to co kryje się pod danym zgłoszeniem było dostępne w publicznym internecie. Jeśli dla pracowników, to nie mam obaw, a tym samym nie czuję potrzeby maskowania numerów zleceń. Skąd inąd, zakładając iż oglądam info o tym samym "zleceniu" to ciekawostką jest to, że z dostępu przez telefon te numery są całkiem inne niż przez WWW.
29-03-2017
11:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
29-03-2017
11:10
Orange szybsze niż klient
Miałem na myśli osoby bez dostępu do danych obsługowych, a wiedzących dużo o Orange. Tym bardziej, że pisząc na oficjalnym profilu Orange na TT lub FB podając numer sprawy możesz nieco informacji uzyskać (ogólnie o czym jest i status - otwarta/zamknięta, bez konkretów).
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »