Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Orange szybsze niż klient


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18344
  • 186

Orange szybsze niż klient

Sprawdziłem jakieś zgłoszenie i patrząc na daty przecieram oczy - realizacja prawie cały miesiąc (data jeszcze przed nami) 😞 a już zgłoszenie zamknięte. Szkoda że nie można sprawdzić czego zgłoszenie dotyczy. Zrzut w załączniku.


Screenshot_2017-03-28-06-51-17.png
12 ODPOW. 12
Anonim

Nie dotyczy

Orange szybsze niż klient

@Misiek62 A co zgłaszałeś?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

Orange szybsze niż klient

Na Bok można sprawdzić. Wydaje mi się, że jakieś techniczne sprawy po przejściu na Love.

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18344
  • 186

Orange szybsze niż klient


vdsl2 napisał(-a):

@Misiek62 A co zgłaszałeś?


W tamtym czasie "załatwiałem" kilka spraw, związanych z wejściem w Orange Love 😉 choćby przez to, że były trudności z "przepchnięciem" sprawy przez system, musiałem składać reklamację, no i nie wiem, bo w płatnościach tego jeszcze nie widzę, jak ta migracja wpłynęła na drugi numer komórkowy. Poczekam, minie data "załatwienia" zobaczę 😉 

 

@Piotrekk85; @Anonim  ciekawe, że na danych przez WWW nie widzę tego numeru zgłoszenia co przez mobilne Mój Orange, tylko z tą samą datą mam inny. zgłoszenie.JPG

Anonim

Nie dotyczy

Orange szybsze niż klient

@Misiek62 A jak to wygląda na www Mój Orange ?


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18344
  • 186

Orange szybsze niż klient


vdsl2 napisał(-a):

@Misiek62 A jak to wygląda na www Mój Orange ?


Wlaśnie sprawdzałem, uzupełniłem poprzedni post... tylko musiałem "zamazać" numery telefonów (mój podstawowy i drugi) - sprawdziłem statusy na obu numerach...  przez WWW i w obu "dostępach" mam jeden numer zgłoszenia, tylko że na WWW nie ma daty zakończenia.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

Orange szybsze niż klient

To już wiem co to jest na 99%. To zgłoszenie "wewnętrzne", nie powinieneś go chyba widzieć. Służy ono powiązaniu usług stacjonarnych i komórkowych, lub jeśli masz powiązanie - uaktualnienie promocji. Data realizacji na miesiąc w tym wypadku maksymalny czas realizacji. U Ciebie pewnie ktoś z reklamacji zrobił to ręcznie najprawdopodobniej.
Anonim

Nie dotyczy

Orange szybsze niż klient

@Misiek62takie rzeczy tylko w Orange 🙂 😜


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18344
  • 186

Orange szybsze niż klient


Piotrekk85 napisał(-a):
To już wiem co to jest na 99%. To zgłoszenie "wewnętrzne", nie powinieneś go chyba widzieć. Służy ono powiązaniu usług stacjonarnych i komórkowych, lub jeśli masz powiązanie - uaktualnienie promocji. Data realizacji na miesiąc w tym wypadku maksymalny czas realizacji. U Ciebie pewnie ktoś z reklamacji zrobił to ręcznie najprawdopodobniej.

@Piotrekk85, powiązanie usług praktycznie już jest zrealizowane - jak zaloguję się na numer włączony do pakietu Love mam info, że jest w usłudze stacjonarnej. 

Pamietam, że po "migracji" reklamowałem kwestię opłaty - na fakturze za O.Love nie uwzględniono mi rabatu za e-fakturę - na to dostałem pisemną odpowiedź. 

Przy okazji miałem mieć włączony rabat Open na ten drugi numer - zgaduję, że to jest właśnie to zgłoszenie, z przyszłą datą realizacji... tylko dlaczego ma status "zamknięte"?

Jednak najbardziej dziwią mnie te różne numery zgłoszeń... mobilne MO i na WWW. 

Nie będę dzwonić dopytywać, poczekam do 8 kwietnia, sprawdzę czy miałem rację z tym rabatem O.Open. 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38816
  • 1388

Orange szybsze niż klient

Ktoś ręcznie pewnie zamykał. I nie zmienił daty realizacji 🙂