- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
Sprawdziłem jakieś zgłoszenie i patrząc na daty przecieram oczy - realizacja prawie cały miesiąc (data jeszcze przed nami) 😞 a już zgłoszenie zamknięte. Szkoda że nie można sprawdzić czego zgłoszenie dotyczy. Zrzut w załączniku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
vdsl2 napisał(-a):@Misiek62 A co zgłaszałeś?
W tamtym czasie "załatwiałem" kilka spraw, związanych z wejściem w Orange Love 😉 choćby przez to, że były trudności z "przepchnięciem" sprawy przez system, musiałem składać reklamację, no i nie wiem, bo w płatnościach tego jeszcze nie widzę, jak ta migracja wpłynęła na drugi numer komórkowy. Poczekam, minie data "załatwienia" zobaczę 😉
@Piotrekk85; @Anonim ciekawe, że na danych przez WWW nie widzę tego numeru zgłoszenia co przez mobilne Mój Orange, tylko z tą samą datą mam inny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
vdsl2 napisał(-a):@Misiek62 A jak to wygląda na www Mój Orange ?
Wlaśnie sprawdzałem, uzupełniłem poprzedni post... tylko musiałem "zamazać" numery telefonów (mój podstawowy i drugi) - sprawdziłem statusy na obu numerach... przez WWW i w obu "dostępach" mam jeden numer zgłoszenia, tylko że na WWW nie ma daty zakończenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
Piotrekk85 napisał(-a):
To już wiem co to jest na 99%. To zgłoszenie "wewnętrzne", nie powinieneś go chyba widzieć. Służy ono powiązaniu usług stacjonarnych i komórkowych, lub jeśli masz powiązanie - uaktualnienie promocji. Data realizacji na miesiąc w tym wypadku maksymalny czas realizacji. U Ciebie pewnie ktoś z reklamacji zrobił to ręcznie najprawdopodobniej.
@Piotrekk85, powiązanie usług praktycznie już jest zrealizowane - jak zaloguję się na numer włączony do pakietu Love mam info, że jest w usłudze stacjonarnej.
Pamietam, że po "migracji" reklamowałem kwestię opłaty - na fakturze za O.Love nie uwzględniono mi rabatu za e-fakturę - na to dostałem pisemną odpowiedź.
Przy okazji miałem mieć włączony rabat Open na ten drugi numer - zgaduję, że to jest właśnie to zgłoszenie, z przyszłą datą realizacji... tylko dlaczego ma status "zamknięte"?
Jednak najbardziej dziwią mnie te różne numery zgłoszeń... mobilne MO i na WWW.
Nie będę dzwonić dopytywać, poczekam do 8 kwietnia, sprawdzę czy miałem rację z tym rabatem O.Open.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange szybsze niż klient
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »