- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania
Wyczuwam drobną nutkę szantażu. To nic nie da, na forum nikogo nie ma kto mógłby zareagować. Masz pełne prawo oczekiwać wywiązania się operatora z umowy i jeśli nie jesteś zadowolony to jasne że nie chcesz kontynuować. Wielu uczestników NO jest w podobnej sytuacji i nie jest klientami operatora. Opisane przez ciebie problemy należą do najbardzej uciążliwych i zupełnie niezrozumiałe jest dlaczego operator ma z tym taki problem. Jedyne co mogę skonstatować to fakt że czasem takie sytuacje się zdarzają, i przywrócenie funkcjonalności MO przrasta możliwości wsparcia technicznego. Chyba nikt nie uważa że to jest OK, ale też nie za bardzo wiadomo co zrobić (poza oczywiście tym, co zamierzasz). Można próbować w trybie rozpaczliwego wzywania pmocy, zwrócić się bezpośrednio do kogoś z zespołu NO, wyjątkowych sytuacjach czasem są w stanie interweniować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania
@orange_50880331napisał(-a)Oczywiście, że mogę reklamować. Pytanie po co? Jak widać reklamacje rozpatrują bez zbędnego pośpiechu. Wczoraj zarejestrowałem nowy starter w Plusie. Sądzę, że moja przygoda z Orange się właśnie kończy i tyle.
no niestety niektóre rzeczy zajmują im duzo czasu. Szkoda ze nie udalo sie sprawdzic dzialania tego konta w apce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania
@j131napisał(-a)Można próbować w trybie rozpaczliwego wzywania pmocy, zwrócić się bezpośrednio do kogoś z zespołu NO, wyjątkowych sytuacjach czasem są w stanie interweniować.
no właśnie, w którymś sąsiednim aktywnym podobnym temacie ktoś z Zespołu zaprosił do kontaktu bezpośredniego. Dlaczego nie tutaj? @Wojciech !!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania
Tutaj by był dostęp do konta, którego nie mam. Nie mam i tak jakieś możliwości sprawczej, aby to przyśpieszyć. Termin realizacji chyba minął? Warto dopytać Doradcy, jak wygląda sprawa i czy czasem nie ma nowego terminu.
- « Poprzedni
- Następny »