Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6635
  • 27218
  • 217

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

@orange_50880331 

Wyczuwam drobną nutkę szantażu. To nic nie da, na forum nikogo nie ma kto mógłby zareagować. Masz pełne prawo oczekiwać wywiązania się operatora z umowy i jeśli nie jesteś zadowolony to jasne że nie chcesz kontynuować. Wielu uczestników NO jest w podobnej sytuacji i nie jest klientami operatora. Opisane przez ciebie problemy należą do najbardzej uciążliwych i zupełnie niezrozumiałe jest dlaczego operator ma z tym taki problem. Jedyne co mogę skonstatować to fakt że czasem takie sytuacje się zdarzają, i przywrócenie funkcjonalności MO przrasta możliwości wsparcia technicznego. Chyba nikt nie uważa że to jest OK, ale też nie za bardzo wiadomo co zrobić (poza oczywiście tym, co zamierzasz). Można próbować w trybie rozpaczliwego wzywania pmocy, zwrócić się bezpośrednio do kogoś z zespołu NO, wyjątkowych sytuacjach czasem są w stanie interweniować.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 184
  • 729
  • 11

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania


@orange_50880331napisał(-a)

Oczywiście, że mogę reklamować. Pytanie po co? Jak widać reklamacje rozpatrują bez zbędnego pośpiechu. Wczoraj zarejestrowałem nowy starter w Plusie. Sądzę, że moja przygoda z Orange się właśnie kończy i tyle.


no niestety niektóre rzeczy zajmują im duzo czasu. Szkoda ze nie udalo sie sprawdzic dzialania tego konta w apce

 


Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 2344
  • 8934
  • 33

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania


@j131napisał(-a)

Można próbować w trybie rozpaczliwego wzywania pmocy, zwrócić się bezpośrednio do kogoś z zespołu NO, wyjątkowych sytuacjach czasem są w stanie interweniować.


no właśnie, w którymś sąsiednim aktywnym podobnym temacie ktoś z Zespołu zaprosił do kontaktu bezpośredniego. Dlaczego nie tutaj? @Wojciech !!


Zespół Nasz Orange
  • 3097
  • 12361
  • 66

Od tygodnia ciągły błąd 500 przy próbie logowania

Tutaj by był dostęp do konta, którego nie mam. Nie mam i tak jakieś możliwości sprawczej, aby to przyśpieszyć. Termin realizacji chyba minął? Warto dopytać Doradcy, jak wygląda sprawa i czy czasem nie ma nowego terminu.