Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 152
  • 0

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

Firma Orange ma to gdzieś, zgłaszałem sprawę kilka razy, nie mam już słów komentarza na tę indolencję i olewanie klienta... Dzisiaj dostałem maila, abym zalogował się do aplikacji Mój Orange ale to jakby siarczysty policzek w kontekście tego, że od prawie dwóch lat nie potrafią sprawić, żebym mógł się zalogować.

 

Czy jest na tym forum ktoś, kto potrafi popchnąć sprawę do przodu czy mam po prostu spadać ze swoim problemem? Zrzut ekranu z czatu, który odbyłem we wrześniu tego roku. Oczywiście - zero odpowiedzi od Orange w sprawie, zresztą to już drugi raz. Dodatkowo zrzut ekranu z mojej aplikacji.

 

IMG_2352.png

 

 

________________
* Usunięto załącznik czatu – moderator Michał
7 ODPOW. 7

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13931
  • 57335
  • 691

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

@yygreko To się tyczy apki mobilnej czy i na www się nie możesz zalogować? Jeśli mobilnej, to czy próbowałeś odinstalować i wgrać nową wersję? Może na czacie spróbuj poprosić o dezaktywację konta i załóż od nowa. Może być jakaś niezgodność na Twoim koncie i dlatego utknęło a jakimś błędzie systemowym.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 152
  • 0

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

Zrzut ekranu chyba mówi jasno do czego nie mogę się zalogować? Tak, próbowałem zainstalować kolejny raz, nawet na kilku telefonach i było kilka aktualizacji oprogramowania po drodze i zapewne kilka aktualizacji samej aplikacji. Takie rady nie rozwiązują problemu. Podobnie jak rada aby kolejny raz rozmawiać z Orange - po co mam tracić czas na czacie z kimś znowu, skoro dwa zgłoszenia techniczne nie podziałały? "Może utknęło na jakimś błędzie systwmowym" - a może po to dwa razy zgłaszałem sprawę aby ktoś łaskawie ten "błąd systemowy" naprawił?

 

To co, mam pisać do prezesa? Bo tysiące pracowników nie reagują na problem klienta?

 

Dostałem prywatną wiadomość, że nie wolno umieszczać zrzutów ekranu i został on usunięty. Ale jeden pozostał, to już nic nie rozumiem - usunięto zapis czatu a zrzut ekranu z telefonu pozostał. Tak czy siak - wcześniej był dodany zapis czatu z obsługą klienta, gdzie był numer sprawy, jeśli ktokolwiek ma możliwość wejrzenia w sprawę. Oto ten zapis:

Dziekuje za chwile cierpliwosci.

Wprowadzitam w tej sprawie zgloszenie o numerze

INCXXXX.

Zaznaczytam, ze blad wystepuje od roku. Zgioszenie zostanie rozpatrzone w ciagu 7 dni.

 

________________
* Wpis poddany edycji – moderator Michał


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6017
  • 24518
  • 207

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

@yygreko 

NO to forum samopomocowe, nikt tu nie ma wglądu w Twoje konto ani usługi i na pewno nie ma żadnej technicznej możliwości żeby rozwiązać Twój problem. Nie denerwuj się na nas, jestśmy takimi samymi klientami jak Ty.

Jedyne na co możesz tu liczyć to rady (dobre, złe, wkurzające, różne). Czasem pomagają, czasem nie ale tak to już jest z radami.

Paradoksalnie to o czym piszesz zdarza się może niezbyt często, ale nie jest też unikalnym przypadkiem. Coś w Systemach Operatora lubi się czasem tak złośliwie zaciąć i, niestety dla Ciebie, bardzo trudno to odblokować.

Rady które w przeszłości okazały się w podobnych przypadkach skuteczne to:

  1. Uzbroić się w cierpliwość, zgłaszać reklamacje do skutku. Daje efekt po 5-18 miesięcy regularnego zgłaszania.
  2. Skasować konto Mój Orange (przez infolinię lub z poziomu czatu bez logowania się), odczekać tydzień i założyć konto na nowo. Do zakładania konta użyć komputera, nie aplikacji MO na telefonie.
  3. Generowaniu problemów sprzyja posiadanie w Orange dużej liczby numerów/umów na jeden PESEL. Jeśli masz taki przypadek, warto ograniczyć ich liczbę (powiedzmy poniżej 10 powinno być OK).
  4. Aplikacja MO jest osobnym źródłem problemów, jej nieprawidłowe działanie może nie być związane z nieprawidłową konfiguracją konta MO. Jeśli przez komputer możesz się do portalu MO zalogować, a nie działa tylko aplikacja telefoniczna MO, to problem można rozwiązać agresywnie pozbywając się tej aplikacji. Zainstalowanie jej od nowa najczęściej pomaga, ale osobiście nie używałbym tej aplikacji ani nie polecałbym jej nikomu. Jest sama w sobie niebezpieczna i mało przydatna, IMHO.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 117
  • 312
  • 0

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

Zamiast rzucać na wiatr swoje prośby, to skontaktuj się przez czat, podaj numer sprawy i zapytaj jaka jest odpowiedź na zgłoszenie. Jak niezadowalająca, to poproś o nowe zgłoszenie. Daj znać czego się dowiedziałeś.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 80
  • 152
  • 0

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

Nie posłuchałem twojej rady, bo nie widzę sensu po raz kolejny rozmawiać z niekompetentnymi ludźmi na czacie, którzy co najwyżej mogą mi powiedzieć, że nie ma rozwiązania i założyć kolejną sprawę, co właśnie ostatnio się stało. Nie jestem aż tak głupi aby powtarzać głupie błędy, więc zrobiłem inaczej - napisałem do prezesa. I wiecie co? W ciągu kilkunastu minut sprawa, której przez ponad rok obsługa klienta nie mogła rozwiązać... została rozwiązana :). Tak działa firma Orange - masz problem? Pisz do prezesa, on ci pomoże. Ten fakt niech wystarczy za komentarz o tym jak działa ta globalna korporacja.


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6017
  • 24518
  • 207

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

@yygreko 

Nie masz obowiązku słuchać niczyich rad, nie musisz się też z tego nikomu tłumaczyć (a przynajmniej nie musisz się tłumaczyć tutaj).

Natomiast zaintrygowałeś mnie swoim sposobem rozwiązania problemu. Możesz podzielić się nieco bardziej szczegółową informacją na temat swojej akcji? Cenne byłoby podanie namiarów na tego prezesa, albo chociaż jakieś określenie o którego prezesa chodzi...


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 456
  • 3917
  • 20

Od prawie dwóch lat nie mogę się zalogować do Mój Orange

Przyłączam się do tego tego pytania. To naprawdę intrygująca sprawa. Takie załatwienie sprawy od ręki. Również jestem ciekawa tego namiaru.