- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Chat i zgłoszenie robisz, naprawią, po co się Gorączkować, proponuję wyluzować, rozumię Gorycz, ale pisząc tu na Forum, nic nie przyspieszysz, możemy tylko doradzić, puki co wspieraj się kodami, i Powodzenia życzę w Rozwiązaniu Problemów z MO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Zgłoszę i naprawią - ok a kiedy?
Czy mam się przypominać np. co miesiąc?
Niestety w moim przypadku tak to nie wygląda - ostatnie zgłoszenie zostało zamknięte, a problem nadal występuję (konsultant zdziwiony) i tak w kółko.
@Anonim - wspomogłem się kodami i zrobiłem co chciałem. Także teraz mogę czekać bez ciśnienia na realizację problemu. Ciekawe czy zostanie zrealizowana 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Pewnie gdyby to było tak proste jak opisałeś:
Zresztą również nie bardzo rozumiem jakim problemem jest wyłączenie tego kodu abonenckiego w aplikacji
To już dawno by ktoś zrobił. Pamiętaj, że aplikacja nie bierze danych z powierza. Pod spodem są systemy Orange, które nie świadczą usługi tylko dla Ciebie ale dla wszystkich Klientów i prosta opcja typu: wyłącz kod abonencki Toomaszowi, może po prostu nie istnieć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
@aarek - oczywiście, że tak. ale skoro ja mam taki problem to może go mieć więcej użytkowników i oznacza, że system ma błąd, który powinni naprawić.
Zresztą temat nie dotyczy czy jest to trudne czy łatwe - tylko tego po co i dlaczego konsultanci wprowadzają w błąd, podają nierzetelne informacje, kłamią?
Pisałem już kilkukrotnie, że gdybym otrzymał informacje:
- nie naprawimy tego
lub
- naprawimy wtedy i wtedy, i było by to zrobione
nie było by tematu. Natomiast w kółko jest zwodzony i oszukiwany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Co do kwestii większej ilości użytkowników, to gdyby błąd był globalny, to pewnie zauważył byś na NO więcej osób skarżących się na kod.
Żeby było jasne. Zgadzam się z Tobą, że ktoś powinien to zgłoszenie przyjąć i przekazać dalej, a Ty powinieneś zostać rzeczowo poinformowany co dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Tu problem jest głębszy. Kiedyś były kody abonenckie na prepaidzie. Kiedyś wystarczyło aby doradca BOK wyczyścił pole w systemach Orange. Ale pewnie coś się zwiesiło i trzeba cierpliwie poczekać na naprawę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
Moja przygoda z ORANGE zaczęła się bardzo źle i nie wiem czy będzie kontynuowana. Na każdym kroku napotykam na problemy, z którymi nie miałem do czynienia u innych operatorów. Pierwszy najważniejszy problem to przeniesienie jednego z numerów (najśmieszniejsze jest to, że otrzymałem sms o przeniesieniu numeru) które trwa od 24.12.2018 i nie wiem kiedy zostanie sfinalizowane - efektem czego jest brak numeru od kilku dni i brak możliwości zrobienia czegokolwiek. Pozostałe 3 numery zostały przeniesione bezproblemowo. Kolejny problem to żądanie kodu abonenckiego, który podobno nie jest ustawiony dla numerów na kartę (informacja od pracownika salonu orange), w związku z tym nie mogę zarządzać swoimi numerami, ustawiać blokad itp. (po lekturze tego wątku oczywiście można się bawić kodami ale mnie to nie odpowiada, chyba nie te czasy i nie po to zostały "wynalezione" panele zarządzające, aplikacje mobilne itp) Powolne działanie aplikacji mobilnej (aplikacja albo nie działa, zwraca błędy o pobraniu danych, albo działa bardzo wolno, albo żąda kodu do którego nie mam dostępu) i strony internetowej. Z tego co tu doczytałem nikt z orange nie udziela się tutaj wobec czego szansa rozwiązania problemu maleje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
@Piotrekk85nie nigdy nie były w orange. Byłem w salonie ORANGE i przy tych numerach nie ma kodu abonenckiego ani nie ma jak go ustawić w systemie dla numerów na kartę. Dodatkowo na stronie internetowej w wyskakującym oknie nie działa opcja przypomnij kod abonencki, który jak mniemam powinien zostać przesłany na adres email.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?
A do logowania na mój Orange używasz loginu (sekwencji znaków), numeru telefonu czy adresu email?