Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

Chat i zgłoszenie robisz, naprawią, po co się Gorączkować, proponuję wyluzować, rozumię Gorycz, ale pisząc tu na Forum, nic nie przyspieszysz, możemy tylko doradzić, puki co wspieraj się kodami, i Powodzenia życzę w Rozwiązaniu Problemów z MO.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 11
  • 0

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

Zgłoszę i naprawią - ok a kiedy? 

Czy mam się przypominać np. co miesiąc?

Niestety w moim przypadku tak to nie wygląda - ostatnie zgłoszenie zostało zamknięte, a problem nadal występuję (konsultant zdziwiony) i tak w kółko.

 

@Anonim - wspomogłem się kodami i zrobiłem co chciałem. Także teraz mogę czekać bez ciśnienia na realizację problemu. Ciekawe czy zostanie zrealizowana 🙂


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 42
  • 1

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

@toomasz

Pewnie gdyby to było tak proste jak opisałeś:

 

Zresztą również nie bardzo rozumiem jakim problemem jest wyłączenie tego kodu abonenckiego w aplikacji

 

To już dawno by ktoś zrobił. Pamiętaj, że aplikacja nie bierze danych z powierza. Pod spodem są systemy Orange, które nie świadczą usługi tylko dla Ciebie ale dla wszystkich Klientów i prosta opcja typu: wyłącz kod abonencki Toomaszowi, może po prostu nie istnieć.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 11
  • 0

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

@aarek - oczywiście, że tak. ale skoro ja mam taki problem to może go mieć więcej użytkowników i oznacza, że system ma błąd, który powinni naprawić.

 

Zresztą temat nie dotyczy czy jest to trudne czy łatwe - tylko tego po co i dlaczego konsultanci wprowadzają w błąd, podają nierzetelne informacje, kłamią?

Pisałem już kilkukrotnie, że gdybym otrzymał informacje:

- nie naprawimy tego

lub

- naprawimy wtedy i wtedy, i było by to zrobione

nie było by tematu. Natomiast w kółko jest zwodzony i oszukiwany.


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 37
  • 42
  • 1

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

Znając życie Oni po prostu nie wiedzą. Wątpię, aby ktoś informował Konsultantów o każdej usterce w systemie i planie jego naprawy. A nawet jeśli są informowani, to wątpię by pamiętali 😛

Co do kwestii większej ilości użytkowników, to gdyby błąd był globalny, to pewnie zauważył byś na NO więcej osób skarżących się na kod.

Żeby było jasne. Zgadzam się z Tobą, że ktoś powinien to zgłoszenie przyjąć i przekazać dalej, a Ty powinieneś zostać rzeczowo poinformowany co dalej.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

I tu można pisać o jakości obsługi. Żadna szanująca się firma w usługach B2C nie podaje gwarantowanych terminów. Jak chcesz mieć gwarancję, to są usługi z SLA. Doradcy Orange powinni stosować formułki w stylu "na większość zgłoszeń odpowiedź udzielimy w ciągu X dni/godzin", "przewidywany czas naprawy to X". Czy inne wodolejstwo.

Tu problem jest głębszy. Kiedyś były kody abonenckie na prepaidzie. Kiedyś wystarczyło aby doradca BOK wyczyścił pole w systemach Orange. Ale pewnie coś się zwiesiło i trzeba cierpliwie poczekać na naprawę.

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

Moja przygoda z ORANGE zaczęła się bardzo źle i nie wiem czy będzie kontynuowana. Na każdym kroku napotykam na problemy, z którymi nie miałem do czynienia u innych operatorów. Pierwszy najważniejszy problem to przeniesienie jednego z numerów (najśmieszniejsze jest to, że otrzymałem sms o przeniesieniu numeru) które trwa od 24.12.2018 i nie wiem kiedy zostanie sfinalizowane - efektem czego jest brak numeru od kilku dni i brak możliwości zrobienia czegokolwiek. Pozostałe 3 numery zostały przeniesione bezproblemowo. Kolejny problem to żądanie kodu abonenckiego, który podobno nie jest ustawiony dla numerów na kartę (informacja od pracownika salonu orange), w związku z tym nie mogę zarządzać swoimi numerami, ustawiać blokad itp. (po lekturze tego wątku oczywiście można się bawić kodami ale mnie to nie odpowiada, chyba nie te czasy i nie po to zostały "wynalezione" panele zarządzające, aplikacje mobilne itp) Powolne działanie aplikacji mobilnej (aplikacja albo nie działa, zwraca błędy o pobraniu danych, albo działa bardzo wolno, albo żąda kodu do którego nie mam dostępu) i strony internetowej. Z tego co tu doczytałem nikt z orange nie udziela się tutaj wobec czego szansa rozwiązania problemu maleje. 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

@ewa555: a czy Twoje numery przed ostatnim przeniesieniem były kiedyś w Orange? (nawet 10 lat temu w czasach idei itp)

Poziom 8, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 2
  • 0

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

@Piotrekk85nie nigdy nie były w orange. Byłem w salonie ORANGE i przy tych numerach nie ma kodu abonenckiego ani nie ma jak go ustawić w systemie dla numerów na kartę. Dodatkowo na stronie internetowej w wyskakującym oknie nie działa opcja przypomnij kod abonencki, który jak mniemam powinien zostać przesłany na adres email.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32805
  • 39010
  • 1390

ORANGE olewa mój problem z kodem abonenckim w Mój Orange?

Kod abonencki nie działa w ofercie na kartę. Jeśli na stronie www jesteś o niego proszona, to najwyraźniej konto na które się logujesz nie jest powiązane z aktywną usługą w Orange (bądź jest błąd w powiązaniu po stronie systemów Orange).

A do logowania na mój Orange używasz loginu (sekwencji znaków), numeru telefonu czy adresu email?