- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Działanie Orange są niezrozumiałe i prowadzą do odpływy klientów. Cóż wolny rynek. Brak e-mail gdzie można zgłosić swoją sprawę. Konsultanci nie pracują w sobotę wieczorem ani w niedzielę. Ja nie mam czasu na zabawy w rozmowy z Orange w tygodniu. Zmienili Mój Orange i nie zachowali loginów i haseł. Nonsens. Od dziś nie mam dostępu do danych w mój Orange ani faktur ani innych danych bo stary login i hasło nie działa. Rejestracja to męka która nie działa. Identyfikator klienta to nie to samo co konto klienta na fakturze. Kod abonenta to nie wiem co to. Paranoja. Gratulacje dla zarządzających gdyż takie działania zniechęcają do pozostania w Orange. Mam kilka numerów telefonów w Orange i zapewne je przeniosę do innego bardziej profesjonalnego operatora. Rok temu chciałem aby podłączyli mi światłowód już a tu nic nie robią. Okazuje się że światłowód kończy się 100 , 200 m od mojego budynku i nie da się. Zdegustowany jestem tym operatorem.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sp9mco aby zalogować się do nowej wersji należny na nowo założyć konto pod tym adresem ➡ https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja a tu znajdziesz instrukcję jak to zrobić ➡ https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-w-nowym-moj-orange#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy mój orange
@sp9mco niektorzy maja swiatlowod przed plotem a przylacza nie mają🤭 fakt jest taki zamieszali strasznie z tym Nowym Moj Orange i ciezko sie polapac co jest co. Konsultant potrzebny od zaraz😜
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@sp9mco aby zalogować się do nowej wersji należny na nowo założyć konto pod tym adresem ➡ https://www.orange.pl/twojekonto/rejestracja a tu znajdziesz instrukcję jak to zrobić ➡ https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-w-nowym-moj-orange#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy mój orange
Trudno się nie zgodzić, że brak maila interwencyjnego czy infolinii całotygodniowej to pewne niedogodności. Nie wynikają jednak one zapewne z tego, że Orange "nie lubi" swoich klientów. czasem zdarza się wpadki (jak to z loginami czy hasłami), ale oczywiście bez jakiegoś usprawiedliwiania, to ogromna machina korporacyjna i...Ja uważam, że bez względu na koszty każda firma dbająca o klienta winna dołożyć wszelkich starań, aby tych niezadowolonych było jak najmniej, a kontakt prosty i skuteczny. Działajmy razem, a będzie nam lżej...Warto, aby naprawdę posłuchali czasem klientów...Warto.
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma i inni operatorzy zapewne maja swoje "plusy ujemne i minusy dodatnie". Co zaś tyczy światłowodu, może trzeba podrążyć, lub chociaż ponaciskać dostawcę o jakieś info. Wiem, że jak się uprzesz, dostaniesz wiążącą odpowiedź. 200m to nie bariera nie do przejścia w wielu przypadkach...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy mój orange
@Kingadziękuję za podpowiedź. Musiałem skorzystać z czatu. Ważne że udało się. Konsultant na czacie miał problemy z komputerem i co chwila automat rozłączał komunikację - dobre.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowy mój orange
@sp9mco cieszę się, że udało się rozwiązać problem. 😊
Niestety, wczoraj faktycznie mieliśmy chwilowe problemy techniczne, które mogły wpływać na rozłączanie Doradcy. 😔 Przepraszamy za te niedogodności.