- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uptime'u 100%,
przy nieudanej próbie logowania do nasz.orange.pl przychodzi mail
Problem w tym, że link tam zawarty https://youtu.be/5eTPCW1v2-0 to prywatny film, którego nie da się obejrzeć.
Już nie mówię o tym, że do Mój Orange się mogę zalogować, a do Nasz Orange, gdzie dane są identyczne - nie mogę 😕
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wspomniałeś, że konto MO jest tożsame z NO (u Ciebie) - tak w zasadzie nie jest - są to dwa oddzielne konta.
Jak chcesz, możemy przejść na PW - zbadamy sprawę.
@ŁysaKaszankaINC napisał(-a)
Uptime'u 100%,
przy nieudanej próbie logowania do nasz.orange.pl przychodzi mail
Taki mail jest generowany, przy błędnie uzupełnionym polu "Podaj login lub nr usługi", który nie jest adresem mailowym - jak w komunikacie - sprawdzimy, czy da się go poprawić/usunąć.
@ŁysaKaszankaINC napisał(-a)
Teraz się udało zalogować, ale sam już kilka razy losowo miałem z tym problemy. Zalogowanie do Mój Orange https://www.orange.pl/twojekonto/ automatycznie nie loguje do nasz Orange, a imo powinno.
Logowanie z ów linka - jest tylko do Mój Orange - tak było i nie uległo to zmianie.
Logowanie do Nasz Orange odbywa się przez inny serwis powiązany z innym systemem autoryzacji - tu też żadnych zmian nie było.
PS dawno dawno temu - adres logowania NO i "starego MO" był taki sam - lata temu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane logowanie do aplikacji Mój Orange
Hejka. Możesz podać link, po którym próbujesz się zalogować do Nasz Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nieudane logowanie do aplikacji Mój Orange
Wchodzę na nasz Orange, w prawym górnym jest zaloguj https://nasz.orange.pl/exhhy82953/plugins/common/feature/saml/doauth/redirect?PL=pl&top=log2&rs=http..., przekierowuje do https://www.orange.pl/opensso/SSORedirect/metaAlias/ocp/idp1?SAMLRequest=pVLLbtswEPwVYu8SJcVxDcJy4MY...
Nie dziwię się, że jest tu mało użytkowników, a ci co da rzadko, to z każdym problemem zakładają nowe konto, bo na stare nie mogą się zalogować.
Teraz się udało zalogować, ale sam już kilka razy losowo miałem z tym problemy. Zalogowanie do Mój Orange https://www.orange.pl/twojekonto/ automatycznie nie loguje do nasz Orange, a imo powinno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wspomniałeś, że konto MO jest tożsame z NO (u Ciebie) - tak w zasadzie nie jest - są to dwa oddzielne konta.
Jak chcesz, możemy przejść na PW - zbadamy sprawę.
@ŁysaKaszankaINC napisał(-a)
Uptime'u 100%,
przy nieudanej próbie logowania do nasz.orange.pl przychodzi mail
Taki mail jest generowany, przy błędnie uzupełnionym polu "Podaj login lub nr usługi", który nie jest adresem mailowym - jak w komunikacie - sprawdzimy, czy da się go poprawić/usunąć.
@ŁysaKaszankaINC napisał(-a)
Teraz się udało zalogować, ale sam już kilka razy losowo miałem z tym problemy. Zalogowanie do Mój Orange https://www.orange.pl/twojekonto/ automatycznie nie loguje do nasz Orange, a imo powinno.
Logowanie z ów linka - jest tylko do Mój Orange - tak było i nie uległo to zmianie.
Logowanie do Nasz Orange odbywa się przez inny serwis powiązany z innym systemem autoryzacji - tu też żadnych zmian nie było.
PS dawno dawno temu - adres logowania NO i "starego MO" był taki sam - lata temu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś