- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie - zablokowane konto
Dzień dobry,
Szanowni Państwo to ja keruj_jp, tak założyłem drugie konto ponieważ ktoś był tak uprzejmy, że zablokował mi dostęp do forum i Orange nie informując mnie o przyczynach i fakcie blokady.
Komentował tego nie będę powiem/napiszę jedynie, że tego typu działanie całkowicie dyskwalifikuje wiarygodność firmy.
Zapewne zaraz ten wpis zniknie i również to konto zostanie zablokowane - teraz przynajmniej będzie podstawa do blokady - podpowiem, "podwójne konto" -.
Serdecznie dziękuję wszystkim zaangażowanym w pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Dzisiaj łącze działa na poziomie 6.4Mb/s i mam nadzieję, że do czasu załatwienia sobie alternatywnego dostawcy tak pozostanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
Konto nie zostało usunięte, dziś trwają prace na portalu. Spróbuj jutro lub w poniedziałek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
@AnonimMam nadzieje że będziesz się cieszył choć przez chwile takim Internetem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
Piotrekk85 napisał(-a):
Konto nie zostało usunięte, dziś trwają prace na portalu. Spróbuj jutro lub w poniedziałek.
Być może ma Pan rację, zastanawiającym jednak jest fakt, że bez problemu następuje anonimowa rejestracja i logowanie jako osoba nieposiadająca usługi w Orange.
Wszyscy dookoła spokojnie się logują a ja po wpisaniu numeru usługi neostrady w dniu dzisiejszym zalogować się nie mogę. System podpowiada by założyć sobie konto - bo takiego nie ma a w chwili próby jego założenia po wpisaniu numeru usługi wybija błąd rejestracji.
@Anonim Ja również mam taką nadzieję - ale to już końcówka - decyzje zapadły.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
Problemy mogą być po stronie usług stacjonarnych. Konto na email jest czymś innym. W razie czego można to zgłosić na BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
@Piotrekk85Dziwne że ja mam usługi stacjonarne i bez problemu się loguje też widziałem że @Anonim się logował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
Problem może nie dotyczyć wszystkich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
jp_jurek napisał(-a):
szybkość internetowych łączy doskonała
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
Temat dotyczy szybkości działania internetu więc ,a że ludzi udzielają się akurat w temacie problemu logowania na stronie Orange także mam doświadczenia w tym temacie.
Swego czasu gdy chciałem przez stronę internetową zarejestrować usługi bo korzystałem jeszcze z promocji Orange Open nie mogłem tego zrobić póki nie skorzystałem z punktu stacjonarnego sieci Orange.
Nie dawno miałem taki problem ,że nie mogłem zalogować się na konto bo takie nie istniało a mam trochę tych usług i także pomogło dopiero udanie się do punktu stacjonarnego.
Kontakt telefoniczny odpada bo czasami zdarza się czekać na połączenie z konsultantem 15minut.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Niemożliwe logowanie, zablokowane konto
Gatts napisał(-a):
Temat dotyczy szybkości działania internetu więc ,a że ludzi udzielają się akurat w temacie problemu logowania na stronie Orange także mam doświadczenia w tym temacie.
Swego czasu gdy chciałem przez stronę internetową zarejestrować usługi bo korzystałem jeszcze z promocji Orange Open nie mogłem tego zrobić póki nie skorzystałem z punktu stacjonarnego sieci Orange.
Nie dawno miałem taki problem ,że nie mogłem zalogować się na konto bo takie nie istniało a mam trochę tych usług i także pomogło dopiero udanie się do punktu stacjonarnego.
Kontakt telefoniczny odpada bo czasami zdarza się czekać na połączenie z konsultantem 15minut.
@Gatts jeśli przejrzałeś cały temat, to wiesz, że na kwestię logowania - trudności z logowaniem się, wątek sprowadził autor tematu.... Natomiast co do czasu który potrzebny na kontakt z konsultantem w porównaniu do tego ile czasu zajmuje wizyta w salonie... cóż, moje doświadczenie wskazuje że lepiej "powisieć" na telefonie niż czekać w kolejce w salonie...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »