Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

Dzień Dobry,

 

Po niecałych 2 miesiącach umowy z orange jestem wykończony wiszeniem na infolinii. Próbowałem sprawe rozwiązać w salonie, jednak okazało się, że w salonie są najmniej kompetentni ludzi, przekierowali mnie na infolinie.

Na infolinie dzwoniłem pare razy, tam mówią, że faktura została poprawiona, piszą coś na komputerku, i za godzinę nowa kwota będzie widoczna w moim orange, po paru dniach zmian nie widać i sprawa się powtarza. Czas mija. Mimo chęci zapłaty kwota ciągle jest błędna. 

 

PS. W okienku następnej faktury kwota także jest błędna - ale ile można dzwonić 😉

 

Co mogę zrobić? Wyliczyć samemu jakie są opłaty i tak płacić?

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

@fazibear  zapłać tak jak masz na fakturze, napisz list by korektę zrobili, we wtorek ponów zgłoszenie i te załącz ten numer.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

Prognoza przyszłej faktury często bywa nieprecyzyjna. Patrz na pdf z fakturą.

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

Czmu mam płacić to co jest na fakturze, jeżeli faktura jest błędna? Przez infolinie powiedzieli ile mam zapłacić, ale w panelu orange ciągle jest stara kwota. 

 

Nie będe płacił tylko dla tego, że mam tak napisane. Wiem jaką podpisałem umowę i jakich faktur się spodziewać, jeżeli są za wysokie to czekam na poprawienie.

Anonim

Nie dotyczy

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

@fazibear  jeśli będziesz miał źle opłacone usługi, to Orange wyłączy je, średnio mądry pomysł, zapłać i napieraj o korektę.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 8
  • 6
  • 0

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

A czy Pan, jakby dostał zawyżoną fakturę za usługi, to z przyjemnością zapłacił by dużą kwotę i domagał się później o zwrot? Chyba nie? Nie tak to niestety działa. Po to podpisuję się umowę, żeby obie strony wiedziały na jakie bedą opłaty.

 

Zastanawiam się po co przez infolinie mówią mi proszę zapłacić tyle, w systemie jest już zmienione, jeżeli nie jest? Skoro ludzie w salonie niewiele mogą, ludzie na infolinii opowiadają rzeczy niezgodne z prawdą, to jak można się skontaktować z kimś kompetentnym?


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

@Piotrekk85ci dobrze powiedział, co masz zrobić. Jeśli nie masz jeszcze faktury a w panelu są błędne dane zgłoś problem na chacie. Jak masz już fakturę lub gdy dostaniesz z błędami - nie płać, tylko złóż reklamację.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nie załatwiona sprawa błędnej faktury

Orange domyślnie wystawia bonifikaty które są rozliczne w kolejnych miesiącach. W większości ofert jest to określone w regulaminie. Korekta bieżącej faktury stosowana jest tylko w wyjątkowych sytuacjach. Bardzo często też pierwsza faktura wcale nie jest korygowana z uwagi na fakt, że globalna liczba korekt pierwszych faktur (ze wszystkich klientów) operatorów telekomunikacyjnych jest parametrem jakościowym mierzonym przez UKE. Dlatego większość operatorów wystawia wtedy bonifikaty (zwrot do kolejnych rachunków).

Proponuję na dziś zweryfikować co otrzymano na piśmie w odpowiedzi na reklamację. Jeśli się nie zgadzać, to należy przejść na korespondencję pisemną (wysyłaną np. jako załączniki na czacie).