- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam kłopot, którego nie udało się rozwiązać u konsultantów na czacie ani na infolinii pomimo kilku zgłoszeń. Mianowicie mimo posiadania na koncie środków promocyjnych do Orange, mogę sprawdzić ich stan i ważność jedynie kodem *124*# w telefonie, natomiast po zalogowaniu się na swoje konto na www w ogóle nie ma tej pozycji w "Bieżące wykorzystanie". To samo w aplikacji Mój Orange - w miejscu Stan konta/Promocyjne wyświetla się "0 zł", mimo iż posiadam środki promocyjne. Oferta Orange Free na Kartę, aplikacja Mój Orange w wersji 3.11 na iOS. Sprawdzałem w innym telefonie z Androidem, jest to samo. Na drugim numerze, który posiadam, wszystko wyświetla się prawidłowo i, mimo że mam tam zerowy stan środków promocyjnych do Orange, to po zalogowaniu się na www wyświetla się pozycja "Konto promocyjne do Orange".
Wygląda to w tej chwili tak:
A powinno tak (i tak jest właśnie na drugim numerze):
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
@ld Zadzwoń do BOK 510 100 100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
vdsl2 napisał(-a):@ld Zadzwoń do BOK 510 100 100.
Dzięki za odpowiedź, ale słabe rozwiązanie. Jak pewnie zauważyłeś, napisałem na forum właśnie z tego powodu, że kilkukrotne rozmowy z konsultantami i zgłaszanie problemu technicznego na infolinii nie dały rezultatu. Wspomniałem o tym w pierwszym poście. Liczę, że na forum są pracownicy, którzy będą mogli przyjrzeć się temu problemowi bądź skierować go w "odpowiednie ręce".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Twój opis @ld wskazywałby na jakiś problem z poprawną prezentacją informacji o koncie promocyjnym z poziomu portalu (apka pokazuje to samo, bo jest do pewnego stopnia odzwierciedleniem tego, co prezentuje portal).
Wspomniałeś o kilku zgłoszeniach. Rozumiem, że te problemy konsultanci odnotowywali i informowali o przyjęciu zgłoszenia, podając jego nr?
Czy zostały one zakończone jakąś informacją zwrotną?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Wiktor napisał(-a):Twój opis @ld wskazywałby na jakiś problem z poprawną prezentacją informacji o koncie promocyjnym z poziomu portalu (apka pokazuje to samo, bo jest do pewnego stopnia odzwierciedleniem tego, co prezentuje portal).
Wspomniałeś o kilku zgłoszeniach. Rozumiem, że te problemy konsultanci odnotowywali i informowali o przyjęciu zgłoszenia, podając jego nr?
Czy zostały one zakończone jakąś informacją zwrotną?
Oprócz jednego zgłoszenia, pozostałe bez odzewu. Skutkiem ostatniego zgłoszenia dn. 14/06/2017 było otrzymanie smsa z numerem tego zgłoszenia (mogę podać na PW). W aplikacji widzę, że wciąż jest oznaczenie jako nowe, także nie wiem czy ktoś się tym zajmuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
ld napisał:
dn. 14/06/2017 było otrzymanie smsa z numerem tego zgłoszenia (mogę podać na PW). W aplikacji widzę numer, że wciąż jest oznaczenie jako nowe, także nie wiem czy ktoś się tym zajmuje.
To dobrze. Oznacza to, że będzie realizowane... Nie jest to regułą, ale bywa tak czasami, że zgłoszenia dot. problemów z portalem mają przez długi okres czasu status "Nowe"... A później (znienacka! ) bach!... I zmieniają swój status na "Zakończone".
Niestety ich realizacja nierzadko trwa przez kilka tygodni . Dlatego proponowałbym następującą mapę drogową dla tej zagwozdki:
- poczekanie jeszcze na realizację zgłoszenia z 14 czerwca. (Ile dokładnie? To już wg Twojego uznania . Dla niektórych kolejny tydzień byłby nieakceptowalny. A dla innych i kolejny miesiąc byłby do przełknięcia ;
- gdyby powyższe spełzło na niczym (zbyt długie czekanie, brak konkretnej odpowiedzi czy coś podobnego) - wtedy zastosuj poradę @Anonim .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
To dobrze. Oznacza to, że będzie realizowane... Nie jest to regułą, ale bywa tak czasami, że zgłoszenia dot. problemów z portalem mają przez długi okres czasu status "Nowe"... A później (znienacka! ) bach!... I zmieniają swój status na "Zakończone".
Niestety ich realizacja nierzadko trwa przez kilka tygodni . Dlatego proponowałbym następującą mapę drogową dla tej zagwozdki:
- poczekanie jeszcze na realizację zgłoszenia z 14 czerwca. (Ile dokładnie? To już wg Twojego uznania . Dla niektórych kolejny tydzień byłby nieakceptowalny. A dla innych i kolejny miesiąc byłby do przełknięcia ;
- gdyby powyższe spełzło na niczym (zbyt długie czekanie, brak konkretnej odpowiedzi czy coś podobnego) - wtedy zastosuj poradę @vdsl2 .
Pudło - niestety zgłoszenie zostało zamknięte, a problem pozostał nierozwiązany, to już chyba nie oznacza, że będzie realizowane. 🙂 To już druga techniczna sprawa, której rozwiązywanie wygląda tak samo. Poprzednio też miałem problem z VoLTE i VoWIFI i zgłoszeń u konsultantów trzeba było wykonać co najmniej kilka i po 24h każde było zamykane i nierozwiązane, dopiero interwencja na forum w jakiś sposób pomogła.
Za radą kolegi @Anonim przesłałem maila na w/w adres. Czekam...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
@ld
Rozumiem, że to ostatnie zgłoszenie zmieniło swój status dzisiaj na "Zamknięte" i jednocześnie nie otrzymałeś, czy to telefonicznie, czy mailowo informacji, dlaczego tak się stało albo co zostało zrobione?
▬▬▬
OK. To teraz będzie trzeba poczekać na odpowiedź mailową. Pod adresem, który podał @Anonim, odpowiadają właśnie w tematach związanych z aplikacją Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www
Cześć,
Czy na pewno, posiadasz środki na koncie promocyjnym do Orange, a może na koncie promocyjnym do wszystkich?
Jeśli na tym drugim, to stan tego konta nie jest wskazywany na orange.pl
Jaką dostajesz treść zwrotną po zadzwonieniu pod *124*#?
Jeśli posiadasz środki na koncie promocyjnym do Orange, czy mógłbyś sprawdzić czy masz dostęny wykaz połączeń z ostatnich dni?
- « Poprzedni
- Następny »