Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

ROZWIĄZANE

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 9
  • 1

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

@Wiktor Dokładnie tak - zgłoszenie zamknięte i żadnej informacji. Na maila też póki co żadnej odpowiedzi.

 

@Jarek Cześć, tak, na pewno, na 100% posiadam środki promocyjne do Orange, a nie do wszystkich. Po zadzwonieniu na *124*# wyświetla się "... Stan konta promocyjnego: 16,50 zł". - Te środki dostaję na 14 dni i schodzą tylko i wyłącznie podczas wysyłania MMSów do Orange (resztę, czyli połączenia głosowe/net/smsy mam w pakiecie). Przy wysyłaniu MMSów do innych sieci schodzi kasa z konta głównego. Ale tak czy siak powtórzę: na drugim numerze na stronie www mój orange wyświetla się "Konto promocyjne do Orange 0 zł", a na głównym numerze, którego dotyczy problem, w ogóle nie ma takiej pozycji w Podsumowaniu. Co do wykazu połączeń - tak, jest dostępny i MMSy są normalnie rozliczone i schodzą właśnie z tego pakietu. Także jest ewidentny błąd po stronie operatora.

 

Na moje oko problem techniczny odnośnie pobierania danych na konkretnym numerze.

 

Tak wygląda odpowiedź po wklepaniu *124*# (choć jeszcze raz zaznaczę, że na drugim numerze jest 0 zł, a i tak na www jest pozycja "Konto promocyjne do Orange"):

 

IMG_1116.PNG

 

 

 

 


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 426
  • 1025
  • 6

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

Orange ma cały czas problem z prezentacją informacji i czasem nas trochę w ten sposób "okrada". Drodzy karciarze sprawcie sobie termin ważności konta na Mój Orange i za pomocą kodu *124*# - jest różnica 1 dnia. Np. sprawdzając dane na Mój Orange widzę że np konto mam ważne do dzisiaj, a za pomocą kodu jest ono jeszcze ważne 1 dzień. Dla mnie to poważny błąd.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 9
  • 1

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

@nikodem_dyzma Potwierdzam, u mnie jest tak od samego początku, jednak nigdzie tego nie zgłaszałem, gdyż był to nieistotny dla mnie błąd. Niestety brak wyświetlania środków promocyjnych do Orange zgłaszałem już nie raz i nic. Na wysłanego w tej sprawie maila nie dostałem w ogóle jakiejkolwiek odpowiedzi. Przykre to - czemu każdą sprawę trzeba omawiać codziennie z innym konsultantem od nowa, dopóki się nie trafi na odpowiedniego, który popchnie sprawę dalej? Szkoda na to nerwów i czasu - skoro zgłaszam problem techniczny, to ktoś powinien się zająć, dać informację zwrotną i po sprawie.


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

@ld
zgadzam się z Tobą (↑). Powinno być co najwyżej jedno zgłoszenie i na nią odpowiedź. Ech Emotikon: sfrustrowany.
Jeśli chodzi o maila na adres moj.orange@orange.com - to na pewno odpowiedź dostaniesz; niekoniecznie od razu, ale na pewno do tej problematyki ludzie pracujący nad rozwojem apki się ustosunkują.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 9
  • 1

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

Jestem już w kontakcie mailowym z moj.orange. Podziękowania także za zaangażowanie dla kolegi @Artur! 😉 A teraz czekamy na rezulaty.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 9
  • 1

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

Niestety, póki co, sprawa nie posuwa się do przodu. Zauważyłem jednak jeszcze jedną rzecz zarówno w aplikacji Mój Orange na www jak i w telefonie (te dane są sprzężone) - niezależnie czy wykorzystam w ciągu dnia 300 MB czy 1 GB internetu, to w historii połączeń mam i tak łącznie maks. 20 kilka MB danych wykorzystanych. Natomiast po sprawdzeniu pozostałych ilości GB w pakiecie, wyświetlają się mniej więcej prawidłowe dane. Też tak macie?

 

Zaznaczę, że korzystam w telefonie z poczty, www, yt (tu schodzi czasem i kilkaset MB jednorazowo oraz jako hotspot dla komputera, gdzie potrafi zejść ok. 1 GB dziennie).


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

@ld
nie od razu Kraków zbudowano Emotikon: Szczęśliwy. Czasami na jakieś rezultaty podjętych działań trzeba poczekać Zakłopotany mężczyzna. Miejmy nadzieję, że akurat ten aspekt funkcjonowania serwisu Mój Orange da się poprawić (przynajmniej tak to wygląda na pierwszy rzut oka!) Szczęśliwy robot... Z doświadczenia wiem, że nie wszystko da się zrobić; a czasami zaproponowane rozwiązania są połowiczne.

Co do Twojej obserwacji @ld związanej z prezentacją zużytych danych pakietowych, to zasygnallizowałeś to już w korespondencji mailowej (z tego, co mi wiadomo Szczęśliwy mężczyzna)... Więc i tutaj poczekajmy na odpowiedź.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 9
  • 1

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

Czekam cierpliwie. No dobra, niecierpliwie. Ale czekam. 😉


Zespół Nasz Orange
  • 2983
  • 12533
  • 151

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www

hej @ld
doszły nas słuchy, że już powinno być po problemie Emotikon: Szczęśliwy. Czy w istocie tak jest? Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 18
  • 9
  • 1

Nie wyświetlają się środki promocyjne w aplikacji Mój Orange i na www


Wiktor napisał(-a):

hej @ld
doszły nas słuchy, że już powinno być po problemie Emotikon: Szczęśliwy. Czy w istocie tak jest? Emotikon: Szczęśliwy


Witam i potwierdzam problem rozwiązany. Co prawda trochę to trwało, ale zostalo skutecznie załatwione. Przy każdym takim przypadku zalecam kontakt z biurem obsługi i cierpliwość. 🙂