- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widzę wszystkich usług w NMO
Witam ! Zmigrowałem ze starego MO na nowy MO; Niestety nowe konto MO widzi tylko mój telefon stacjonarny FanPack, i nie widzi moich trzech telefonów komórkowych, które widział stary program. Nie wiem, czy to migracja się nie udała???.Nie wiem co mam teraz zrobić, bo nie ma obcji dodania w tym koncie dodatkowych telefonów ( usług), Czy czekać aż programiści dopiszą dalszą część programu !!. Czy wszystko usunąć i zakładać konto od nowa ?. Proszę pilnie o informację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe i stare konto Mój Orange - porównanie
@wojciechlis2, w nowym Mój Orange powinieneś widzieć wszystkie usługi przypisane do Twojego numeru PESEL. Te usługi, których nie widzisz są zarejestrowane na Ciebie i Twój numer PESEL? Jeśli nie to nie zostały zmigrowane i możesz zalogować się do nich w "stary" sposób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe i stare konto Mój Orange - porównanie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nowe i stare konto Mój Orange - porównanie
@wojciechlis2, a czy masz możliwość dodać telefony przez aplikację MO? Tam jest opcja Dodaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widzę wszystkich usług w NMO
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie widzę wszystkich usług w NMO
Podstawowe pytanie, czy wszystkie usługi masz na tą samą osobę/firmę? Jeśli tak to automatycznie powinieneś widzieć swoje usługi. Jeśli część usług jest na Ciebie, a część na kogoś innego (mama, córka ..) to te usługi będą widoczne na koncie tej osoby. Spróbuj się zalogować do starego Mój Orange na jeden z numerów, których Ci brakuje w widoku.