- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
► Wpis został wyodrębniony z tematu Nie mam dostępu do Mój Orange - Moderator Wiktor ◄
Ja od dłuższego czasu nie mogę przejść do NMO cały czas błąd MG 07, wiele razy zgłaszany problem i reklamacje i w dalszym ciągu nie mam dostępu do podglądu rachunku i innych usług.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
ten błąd oznacza, że adresy mail na Twoich kontach są różne. Zapewne posiadasz kilka kont, na których podano (kiedyś tam ;-)) różne adresy mail do e-faktury. Do momentu, gdy nie będą takie same na wszystkich kontach - nie będzie możliwa rejestracja.
Czy przy zgłaszaniu problemu podawałeś ten nr błędu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
Oczywiście , ze podawałem nr błędu a na kontach Orange i NJU mam takie same adresy email.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
OK @marko25, trochę zgłębiłem temat.
Nie wszystkie zgłoszenia w tego typu problematyce są realizowane... Od razu. W pewnych sytuacjach problem wymaga nakładów czasowych. Niestety .
Ale mam też dobrą wiadomość. Za kilka dni powinna zostać wdrożona (taka ogólna) "poprawka", która pozwoli wszystkim użytkownikom, posiadającym różne adresy mail, na sprawną migrację do nowego Mój Orange .
W związku z tym proponuję jeszcze poczekać... Powiedzmy - do przyszłego tygodnia. W międzyczasie nie zaszkodzi podpytać na czacie [z tematem rozmowy: Abonament: telefon, internet mobilny / Oferta na kartę - w zależności od posiadanych ofert po stronie mobilnej] o status swojego zgłoszenia . (W sensie: czy jest ono nadal otwarte, czy pojawiły się w nim jakieś nowe informacje itp.)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
Czy "poprawka " została może już wdrożona???
Ja w dalszym ciągu nie mogę przejść do NMO, złożona kolejna reklamacja na brak dostępu do faktur.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
@marko25A wcześniej miałeś dostęp na MO do e-faktury ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
Nie chodzi mi tylko o dostęp do faktury, ale także do innych usług w NMO, do których nie mam dostępu z powodu powyższego błędu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
Jeśli chodzi o usunięcie konta to jedyny dostęp do starego MO mam po włączeniu adblocka bo inaczej pojawia się okienko z informacją "przejdź do NMO" i nic nie mogę zrobić na stronie. Po włączeniu adblocka nie pojawia się okienko, a w zakładce "moje dane-zabezpieczenia" nie mam możliwości usunięcia konta. Co do adresu email sprawdzałem na infolinii i do mojego nazwiska jest przypisany jeden adres email więc informacja o błędzie MG07 (różne adresy email) wydaje się być błędem systemu.
Dodam jeszcze, że dokonywałem już przejścia na innych kontach moich rodziców i tam odbyło się to bez problemu (oczywiście inne usługi nie powiązanie jakkolwiek ze mną).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę przejść do NMO - cały czas błąd MG 07
@marko25, mi przychodzi do głowy jedna myśl po mojej migracji do NMO. Z powodu różnych perypetii wielu członków Społeczności NO, co byś powiedział na taki oto krok? Najpierw usuń swoje konto na forum w swoim profilu, ponieważ wiele nie ryzykujesz...chyba że zależy Ci na osiągniętym poziomie 10-ym tutaj. To mógłbyś, tak sądzę, po otagowaniu kogoś z moderatorów, albo @Piotrek, odzyskać (poziom). Potem ponownie się zarejestruj tym samym mailem, którym się posługujesz do nawigacji. Podejrzewam nierozwikłane błędy, których i ja doświadczam w aplikacji, na forum, czy w NMO. Bo docelowo, podobno chcą zintegrować konto MO z NO i na tym styku dochodzi do powikłań. Jak skorzystam z przypomnienia hasła z powodu błędnych danych, a dzisiaj tak uczyniłem w aplikacji, a potem innym hasłem nie mogłem zalogować się do forum (też dzisiaj), bo też nie puściło, więc ponownie skorzystałem z funkcji przypomnienia hasła (innego niż w aplikacji), co mi na razie wygląda na zabawę w kotka i myszkę. A jak ktoś nie ma usług, tylko chce forum? Nie bardzo wiem, czy ten desperacki krok Ci może pomóc, ale jedynie i ewentualnie straciłbyś na 24-48 godz. dostęp do danych, a po tym czasie na czacie prosiłbyś o ewentualną pomoc. Qrcze, ten temat ciągnie się od miesięcy i info z zaplecza jest rzadko, więc staramy się, jak możemy, by Wam ulżyć na codzień, chociaż nie jesteśmy pracownikami operatora.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »