- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
@Anonim napisał:
A dam chyba z tym spokój najwyżej będę smarował na czacie w razie większych problemów
A mnie ten problem trochę mierzi . Choć - przyznaję - wczoraj rozmawiałem na czacie z poziomu apki i śmigało mi to jak ta lala, więc polecam również tę formę kontaktu.
Mamy już za sobą weekend związany z pracami serwisowymi... I chyba też trochę 😉 okres stabilizacyjny (bo nie wszystko hulało w poniedziałek jak należy). W związku z tym pokuszę się o zadanie tego pytania: czy teraz występuje u Ciebie ten sam problem? Możesz podać pełną nazwę (producent, model) swojej słuchawki?
Jeśli jeszcze masz czas i cierpliwość , to fajnie by było, gdybyś podał screen obrazujący ten biały ekran. Aparat u Ciebie przypadkiem "nie krzyczy", że ma zbyt mało pamięci wewnętrznej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
LG G2 D802 pełna nazwa. Aparat jak i cały telefon działa normalnie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
@Anonim
dzięki za screena . W Twoim przypadku nie obejdzie się bez analizy kartoteki. Najprawdopodobniej mechanizm IVR szwankuje. Dlatego najlepiej jak to zgłosisz na czacie: orange.pl/kontakt
Doradca będzie potrzebował kilku informacji. Pisałem już o tym w innym miejscu. A! Możesz mu wspomnieć tym IVRze .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange
Pani doradca na chacie napisała , że problem jest nam znany i dział techniczny już pracuje nad jego usunięciem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim
Yy... W pierwszej chwili trochę oniemiałem 😉
Ale temat trochę bardziej zgłębiłem i... co się okazuje? Już przed Tobą było sporo podobnych przypadków i na obecną chwilę nie ma potrzeby, żeby analizować (osobno!) Twoją kartotekę. Problemem zajmują się już nasi programiści pracujący nad IVR-em (o którym już wyżej wspomniałem ).
[edit]
jeśli uważasz, że któryś z postów był pomocny, wniósł do Twego pytania nieco więcej wiedzy itd... to zachęcam do oznaczenia stosownego wpisu. Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.
- « Poprzedni
- Następny »