Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10889
  • 150

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange


@Anonim napisał:

A dam chyba z tym spokój najwyżej będę smarował na czacie w razie większych problemów Emotikon: LOL


A mnie ten problem trochę mierzi Emotikon: sfrustrowany. Choć - przyznaję - wczoraj rozmawiałem na czacie z poziomu apki i śmigało mi to jak ta lala, więc polecam również tę formę kontaktu.

Mamy już za sobą weekend związany z pracami serwisowymi... I chyba też trochę 😉 okres stabilizacyjny (bo nie wszystko hulało w poniedziałek jak należy). W związku z tym pokuszę się o zadanie tego pytania: czy teraz występuje u Ciebie ten sam problem? Możesz podać pełną nazwę (producent, model) swojej słuchawki?

 

Jeśli jeszcze masz czas i cierpliwość Bardzo szczęśliwy robot, to fajnie by było, gdybyś podał screen obrazujący ten biały ekran. Aparat u Ciebie przypadkiem "nie krzyczy", że ma zbyt mało pamięci wewnętrznej?

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

LG G2 D802 pełna nazwa. Aparat jak i cały telefon działa normalnie. 

biały ekran :Dbiały ekran 😄


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10889
  • 150

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonim

dzięki za screena Szczęśliwy robot. W Twoim przypadku nie obejdzie się bez analizy kartoteki. Najprawdopodobniej mechanizm IVR szwankuje. Dlatego najlepiej jak to zgłosisz na czacie: orange.pl/kontakt

Doradca będzie potrzebował kilku informacji. Pisałem już o tym w innym miejscu. A! Możesz mu wspomnieć tym IVRze Mrugający robot

Anonim

Nie dotyczy

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

Pani doradca na chacie napisała , że problem jest nam znany i dział techniczny już pracuje nad jego usunięciemEmotikon: LOL


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10889
  • 150

Nie mogę połączyć się z doradcą przez aplikację Mój Orange

@Anonim

Yy... W pierwszej chwili trochę oniemiałem 😉

zdziwieniezdziwienie

 

Ale temat trochę bardziej zgłębiłem i... co się okazuje? Już przed Tobą było sporo podobnych przypadków i na obecną chwilę nie ma potrzeby, żeby analizować (osobno!) Twoją kartotekę. Problemem zajmują się już nasi programiści pracujący nad IVR-em (o którym już wyżej wspomniałem Szczęśliwy robot).

 

[edit]
jeśli uważasz, że któryś z postów był pomocny, wniósł do Twego pytania nieco więcej wiedzy itd... Mrugający robot to zachęcam do oznaczenia stosownego wpisu. Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.