- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
Sytuacja mogła powstać z kilku przyczyn:
1) aktywną usługą na której masz Multiboxa jest usługa stacjonarna - być może kiedyś na Tym koncie klienta miałeś fax lub fax2mail (lub pochodne usługi) i jakaś "zaszłość stara" została
2) jeśli numer usługi jest numerem korporacyjnym, to Twoja korporacja tego wymaga (a jest jakiś błąd(??))
3) podpiął Ci się przy rejestracji błędny profil konta
4) inne przyczyny.
Więc sam zarejestruj zgłoszenie lub nalegaj na skierowanie sprawy na tzw. drugą linię.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
NA infolinie *100 z tego co widzę mam na koncie usługę mobilną, lecz możliwe że w pakiecie Love była też stancjonarka lecz nie wiem czy jest to przyczyną.
Orange/obsługa nie mogę znaleść tej opcji a nie chcę dzwonić na infolinie gdzie jak widziałem poniosę kolejne koszta. Nawet kierowali mnie na *900 gdzie koszt połączenia to 1.99zł/min więc odpada.
Jak możesz napisz dokładnie gdzie mogę zgłosić taki problem w mój orange, szukałem po necie nie widzę nigdzie bezpośredniej pomocy multiboxa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
@Kifax @Piotrekk85 podał numer *800 - w sieci czyli z numeru Orange powinieneś się połączyć takim skróconym. Tak jak pisał jeśli trafisz na osobę niekompetentną to proś o przełączenie do właściwego działu... W Mój Orange, chodzi o aplikację mobilną - na smartfon, gdzie łącząc się pełnymi danymi użytkownika usług Orange na dole ekranu masz przycisk połączenia z BOK... takie połączenie jest też darmowe.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
Ja mam to tu, ale mam starą wersję serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
Dziś i w weekend to raczej nie znajdziesz osoby od multiboxa. Sugerowałbym drydać w poniedziałek (lub inne dni robocze) w godzinach 8-20. Ew przez mój Orange wysłać zgłoszenie.
Ps. Właściwie każdy doradca może wysłać zgłoszenie do działu multiboxa. Poproś by włączył aplikację od "zgłoszeń technicznych" tylko zamiast zasięgu wybrał kategorię usługi Orange, potem multibox (o ile się nic nie zmieniło i dobrze pamiętam 😛).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
Znalazłem w między czasie, trochę inaczej u mnie to wygląda lecz niestety nie da się wyrazić zgody.
Chyba jest jakiś problem na razie.
Przepraszamy, z przyczyn technicznych wybrane dane są w tej chwili niedostępne. Prosimy, spróbuj ponownie później.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
Usunąłem, wysłałem zgłoszenie do 14 dni się czeka niestety. Nie sądzę że pomogą jak ktoś ma inny pomysł mogę popróbować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Muiltibox brak możliwości wysłania e-maila
Przekierowuje mnie do miejsca gdzie już byłem.
Generalnie odkryłem coś nowego, gdy wszedłem na mój orange i w szczegóły usługi stacjonarnej.
Przelogowuje mnie na całkowity inny profil, co najlepsze moje hasło do niego działa. Nie wiem co to za usługi ale wyglądają na po prostu stary typ oznaczeń usług "Telefon HD + Neostrada + TV + Telefon komórkowy"
Co najlepsze tutaj e-mail działa ale jest jakiś z cyferkami nie ja go tworzyłem. Problem z tym e-mailem jest taki ze nie ma powiadomień sms do czego dążę ponieważ
"Twoje konto nie ma zdefiniowanego numeru telefonu w panelu administracyjnym usługi"
Wiecie może gdzie to zmienić? Generalnie oba te konta wyglądają inaczej.