- « Poprzedni
- Następny »
16-01-2020
10:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2020
10:10
Moj Orange - nie posiadam numeru PESEL, natomiast przy rejestracji numer nierozpoznany
Czyli w razie nietypowej sytuacji konsultanci Orange bazują na swojej wiedzy i intuicji?
16-01-2020
10:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
16-01-2020
10:38
Moj Orange - nie posiadam numeru PESEL, natomiast przy rejestracji numer nierozpoznany
Nie da wszystkiego opisać w procedurach i instrukcjach stanowiskowych. Im dłuższy tekst, tym mniejsze szanse że ktoś go przeczyta. Poza tym jak chcesz porozmawiać rzetelnie o pracy w call center/contact center, te forum nie będzie rzetelnym źródłem informacji. Przez ostatnie lata zarobki w handlu poszły w górę, zarobki podstawowe wcc cały czas w granicach płacy minimalnej. A dla klientów ważna jest cena usług. Nju ma największy na rynku NPS tylko dlatego że jest najtańszy albo ciągle względnie tani. Nikt z klientów nie zapłaci więcej 20 zł miesięcznie by była lepsza obsługa. Temat na inny wątek i inne dyskusje.
- « Poprzedni
- Następny »