- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Fire napisał:
Mam jeden login- po zalogowaniu się na stronie Orange mam pod tym loginem zarówno usługi stacjonarne jak i mobilne :).
Podejrzewam, że masz ze sobą powiązane konta - stacjonarne i mobilne (istotne: powiązanie takie możliwe jest na razie wyłącznie na poziomie strony www). A jak się zalogujesz na takie konto (tym loginem!), to w pierwszej kolejności widzisz Podsumowanie, a poniżej takie usługi jak np. Neostrada czy może telefon komórkowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Widzę tam jedynie usługi stacjonarne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Fire napisał:
Widzę tam jedynie usługi stacjonarne
Hm... @Fire pewnie kiedyś tam założyłeś również konto na usłudze mobilnej i zostało ono powiązane z usługą stacjonarną (na poziomie strony www). Dzięki temu teraz możesz się przełączać między tymi kontami. Pierwotnie jednak logujesz się na konto usługi stacjonarnej.
W tej sytuacji - jeśli chciałbyś mieć w apce podgląd do konta usługi mobilnej - powinieneś osobno się na nie zalogować. Czyli tapnąć na:
a następnie wpisać swoje dane do logowania. Jeśli ich nie pamiętasz, skorzystaj z tej porady .
───
@LK80
co do zasady darmowe połączenia z poziomu konta usługi stacjonarnej działają, o ile karta SIM w aparacie pochodzi z oferty Orange. Nie powinno być potrzeby logowania do konta usług mobilnych. Przykro mi , że natknąłeś się w tym obszarze na jakieś problemy. Czy zgłaszałeś to już może do naszego BOK-u?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Zweryfikowałem- faktycznie bezpłatne połączenie działa jedynie po zalogowaniu się na konto mobilne. Aplikacja Mój Orange jest bezużyteczna w przypadku usług stacjonarnych :).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Nie jest to wyjaśnienie sprawy... Jeśli nawet jestem zalogowany na usługach stacjonarnych, to pojawia się ikona "słuchawki", która jednoznacznie sugeruje możliwość połączenia z konsultantem. Nie ma jakiejkolwiek informacji, że połączenie może być zrealizowane WYŁĄCZNIE po zalogowaniu na usługi mobilne. Po wybraniu ikony "słuchawki" pojawia się komunikat, że możliwość połączenia istnieje po zalogowaniu. Ale...przecież Klient jest zalogowany! A skąd ma wiedzieć na jakie usługi się logować aby skontaktować się z BOK?? Wprowadza to w błąd. Poniekąd wymusza też kontakt z płatną infolinią, ponieważ nie każdy Klient ma czas i możliwość szukania rozwiązania na stronach www. Aplikacja powstała zapewne po to, aby między innymi ułatwić komunikację i zwiększyć satysfakcję Klientów. Mam wrażenie, że nie do końca się to udało... A Klient - no cóż, po którymś z kolei kontakcie z infolinią 510100100 dowie się jak powinien się zalogować, ale zapłacić za to jednak trzeba (połączenie jest przecież płatne). I cóż wówczas? Reklamować opłaty z infolinią płatną czy pokornie przyjąć fakt, że nie każdy Klient jest w stanie domyśleć się jak należy postępować, bo przecież aplikacja działa...logicznie i jest pro-kliencka oczywiście
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
LK80 możesz zgłosić o zwrot kosztów w Mój Orange na www (Zgłoszenie zrób), przecież nie dzwoniłeś dla zabawy a z konkretną sprawą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
LK80 napisał:
Nie jest to wyjaśnienie sprawy... Jeśli nawet jestem zalogowany na usługach stacjonarnych, to pojawia się ikona "słuchawki", która jednoznacznie sugeruje możliwość połączenia z konsultantem. Nie ma jakiejkolwiek informacji, że połączenie może być zrealizowane WYŁĄCZNIE po zalogowaniu na usługi mobilne. Po wybraniu ikony "słuchawki" pojawia się komunikat, że możliwość połączenia istnieje po zalogowaniu. Ale...przecież Klient jest zalogowany! A skąd ma wiedzieć na jakie usługi się logować aby skontaktować się z BOK??
Nie ma takiej informacji (↑ wyróżnionej przeze mnie wyżej ↑), bo połączenie powinno działać również z poziomu konta usługi stacjonarnej. Jeżeli nie działa - należy ten fakt zgłosić do BOK-u, ponieważ nie jest to pożądane działanie aplikacji .
Wspomniany komunikat (jak mniemam tego typu: "Korzystasz z trybu Szybki podgląd, aby bezpłatnie zadzwonić z aplikacji zaloguj się") pojawia się tylko wtedy, gdy wcześniej zalogujemy się do konta komórkowego w trybie szybkiego podglądu
Nie ma on żadnego związku z podziałem usług na te stacjonarne i mobilne .
Reasumując: niezależnie od tego, na jakie konto się zalogujesz (pełne logowanie), powinieneś móc połączyć się z konsultantem z poziomu aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Witam
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »