- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam problem z aplikacją Mój Orange. Przy próbie bezpłatnego połączenia z konsultantem przez aplikację dostaję nagraną wiadomość "Aby połączyć się z konsultantem, proszę skorzystać z aplikacji Mój Orange", po czym połączenie jest przerywane.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Witam!
Ja teraz dzwonie przez mój orange a pan mi nawija, że jak chcę porozmawiać z doradcą to zebym slozystal z włąsnie tej aplikacji, przez którą połączyłem sie z owym panem i mnie rozłącza. Ma ktos jakiś pomysł poza ponowna instalacją?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
@Baku002 Jestes zalogowany poprzez nazwę użytkownika i hasło?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Cześć @Fire
Na jakim koncie (stacjonarne / mobilne) jesteś wtedy zalogowany?
Jaki nr karty SIM masz w tel.? (Chodzi o to: czy to nr od innego operatora czy z oferty Orange?).
Oprócz powyższego, ważna jest również dokładna data i godz. wystąpienia takiego problemu, a także nr tel., model aparatu oraz wersja systemu (zapewne masz Androida). Takie dane będą potrzebne doradcy przyjmującemu zgłoszenie w tej sprawie.
A możesz ją zgłosić tutaj
PS: mimo wszystko @mabud73 połączenia powinny działać również z konta usługi stacjonarnej . Eh.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Dziękuję za informacje. Zalogowany jestem na konto stacjonarne a próbuję dzwonić z telefonu z Orange. Normalnie mam wszystkie usługi podpięte pod jeden login, jednak w aplikacji tego nie wykrywa.
Zgłosić to mam na infolinii?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Na infolinii lub na czacie
A jeszcze Cię pociągnę za język - jeśli pozwolisz. Chodzi o: "Normalnie mam wszystkie usługi podpięte pod jeden login". Możesz to rozwinąć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem
Mam jeden login- po zalogowaniu się na stronie Orange mam pod tym loginem zarówno usługi stacjonarne jak i mobilne :). Z niewiadomych mi przyczyn nie działa to już w aplikacji. Jeżeli prawdą okaże się, że połączenie z konsultantem działa jedynie dla usług mobilnych to będzie to wielki minus dla tej aplikacji. Praktycznie straci sens przy usługach stacjonarnych.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »