Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

ROZWIĄZANE

Zespół Nasz Orange
  • 2976
  • 12404
  • 151

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem


Fire napisał:

Mam jeden login- po zalogowaniu się na stronie Orange mam pod tym loginem zarówno usługi stacjonarne jak i mobilne :).


Podejrzewam, że masz ze sobą powiązane konta - stacjonarne i mobilne (istotne: powiązanie takie możliwe jest na razie wyłącznie na poziomie strony www). A jak się zalogujesz na takie konto (tym loginem!), to w pierwszej kolejności widzisz Podsumowanie, a poniżej takie usługi jak np. Neostrada czy może telefon komórkowy?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

Widzę tam jedynie usługi stacjonarne


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

Szkoda, ze dopiero dowiaduje sie, ze trzeba zalogowac sie przez uslugi mobilne, aby porozmawiac z konsultantem. Zmarnowalem czas i pieniadze, pomimo tego, ze mam aplikacje i po to ja zainstalowalem, aby oszczedzic na polaczeniach z konsultantem. Dlaczego o tym nie informujecie chociazby przed polaczeniem. Ueazam, ze to po prostu takie drobne...hmm...oszustwo

Zespół Nasz Orange
  • 2976
  • 12404
  • 151

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem


Fire napisał:

Widzę tam jedynie usługi stacjonarne


Hm... @Fire pewnie kiedyś tam założyłeś również konto na usłudze mobilnej i zostało ono powiązane z usługą stacjonarną (na poziomie strony www). Dzięki temu teraz możesz się przełączać między tymi kontami. Pierwotnie jednak logujesz się na konto usługi stacjonarnej.

 

W tej sytuacji - jeśli chciałbyś mieć w apce podgląd do konta usługi mobilnej - powinieneś osobno się na nie zalogować. Czyli tapnąć na:

Ekran KontaEkran Konta

 

a następnie wpisać swoje dane do logowania. Jeśli ich nie pamiętasz, skorzystaj z tej porady Szczęśliwy robot.
───


@LK80
co do zasady darmowe połączenia z poziomu konta usługi stacjonarnej działają, o ile karta SIM w aparacie pochodzi z oferty Orange. Nie powinno być potrzeby logowania do konta usług mobilnych. Przykro mi Smutny mężczyzna, że natknąłeś się w tym obszarze na jakieś problemy. Czy zgłaszałeś to już może do naszego BOK-u?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 0
  • 0

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

Zweryfikowałem- faktycznie bezpłatne połączenie działa jedynie po zalogowaniu się na konto mobilne. Aplikacja Mój Orange jest bezużyteczna w przypadku usług stacjonarnych :).


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

Nie jest to wyjaśnienie sprawy... Jeśli nawet jestem zalogowany na usługach stacjonarnych, to pojawia się ikona "słuchawki", która jednoznacznie sugeruje możliwość połączenia z konsultantem. Nie ma jakiejkolwiek informacji, że połączenie może być zrealizowane WYŁĄCZNIE po zalogowaniu na usługi mobilne. Po wybraniu ikony "słuchawki" pojawia się komunikat, że możliwość połączenia istnieje po zalogowaniu. Ale...przecież Klient jest zalogowany! A skąd ma wiedzieć na jakie usługi się logować aby skontaktować się z BOK?? Wprowadza to w błąd. Poniekąd wymusza też kontakt z płatną infolinią, ponieważ nie każdy Klient ma czas i możliwość szukania rozwiązania na stronach www. Aplikacja powstała zapewne po to, aby między innymi ułatwić komunikację i zwiększyć satysfakcję Klientów. Mam wrażenie, że nie do końca się to udało... A Klient - no cóż, po którymś z kolei kontakcie z infolinią 510100100 dowie się jak powinien się zalogować, ale zapłacić za to jednak trzeba (połączenie jest przecież płatne). I cóż wówczas? Reklamować opłaty z infolinią płatną czy pokornie przyjąć fakt, że nie każdy Klient jest w stanie domyśleć się jak należy postępować, bo przecież aplikacja działa...logicznie i jest pro-kliencka oczywiście

Anonim

Nie dotyczy

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

LK80 możesz zgłosić o zwrot kosztów w Mój Orange na www (Zgłoszenie zrób), przecież nie dzwoniłeś dla zabawy a z konkretną sprawą.


Zespół Nasz Orange
  • 2976
  • 12404
  • 151

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem


LK80 napisał:

Nie jest to wyjaśnienie sprawy... Jeśli nawet jestem zalogowany na usługach stacjonarnych, to pojawia się ikona "słuchawki", która jednoznacznie sugeruje możliwość połączenia z konsultantem. Nie ma jakiejkolwiek informacji, że połączenie może być zrealizowane WYŁĄCZNIE po zalogowaniu na usługi mobilne. Po wybraniu ikony "słuchawki" pojawia się komunikat, że możliwość połączenia istnieje po zalogowaniu. Ale...przecież Klient jest zalogowany! A skąd ma wiedzieć na jakie usługi się logować aby skontaktować się z BOK??


Nie ma takiej informacji ( wyróżnionej przeze mnie wyżej ), bo połączenie powinno działać również z poziomu konta usługi stacjonarnej. Jeżeli nie działa - należy ten fakt zgłosić do BOK-u, ponieważ nie jest to pożądane działanie aplikacji Smutny robot.

Wspomniany komunikat (jak mniemam tego typu: "Korzystasz z trybu Szybki podgląd, aby bezpłatnie zadzwonić z aplikacji zaloguj się") pojawia się tylko wtedy, gdy wcześniej zalogujemy się do konta komórkowego w trybie szybkiego podglądu

 

Ekran 'Konta' przy pierwszym logowaniuEkran 'Konta' przy pierwszym logowaniu

Nie ma on żadnego związku z podziałem usług na te stacjonarne i mobilne Szczęśliwy mężczyzna.

 

Reasumując: niezależnie od tego, na jakie konto się zalogujesz (pełne logowanie), powinieneś móc połączyć się z konsultantem z poziomu aplikacji.


Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Moj Orange- brak połączenia z konsultatnem

Witam

Mam problem po aktualizacji aplikacji Moj Orange. Nie mogę korzystać z możliwości połączenia z konsultantem oraz czatu. Po włączeniu tych opcji pojawia się komunikat uruchamiam...
Dokonywałam reinstalacji i to też nie pomaga. mam android 4.4