Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Modernizacja MO i zgłoszenia

Anonim

Nie dotyczy

Modernizacja MO i zgłoszenia

Działam w temacie dwutorowo, żeby żyło się lepiejEmotikon: Mrugający

Celem sprawdzenia faktur otwarłem konto główne z usługą stacjonarną i po zalogowaniu się przez adres https://www.orange.pl/zaloguj.phtml, przewinąłem do Poznaj szczegóły swoich opłat za usługi stacjonarne
https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/faktury_platnosci/faktury/ > Przejdź do faktur za usługi mobilne. Klikając w ten przycisk, skierował mnie nie tam, gdzie ta funkcja powinna kierować, czyli na stronę główną https://www.orange.pl/. Tylko przełączenie na koncie do usługi mobilnej i zalogowanie ponowne w NMO daje podgląd, ale tam masakra! Szczegóły danych do płatności są w sprzeczności matematycznej z tym, co widzę na fakturze do opłaty i faktury z usługami mobilnymi. Czekam na wyjaśnienia, bo złożyłem wczoraj reklamację na bok@orange.pl. W aplikacji, a o tym nie wspomniałem w reklamacji, bo dopiero dzisiaj ją otwarłem, też jedna pozycja za usługi mobilne nie pokrywa się ani z fakturą, ani z danymi konta MO na komputerze stacjonarnym. Pierwszy błąd zgłosiłem przyciskiem, a jeszcze "powtórka", tylko z innym przyciskiem na tej samej stronie https://www.orange.pl/slr/pl/konto/obsluga_online/faktury_platnosci/faktury/ > Nieopłacone > Szczegóły opłat za usługi mobilne. Kiedy klikam w to, kieruje też na stronę główną https://www.orange.pl/. Więc nie tam, gdzie powinno. No i kolejna rzecz, czyli ostatnia pozycja Doceniamy to, że jesteś z nami - Łącz usługi aby korzystać z rabatu Orange Open i oszczędzać nawet 65 zł miesięcznie. > Sprawdź szczegóły kieruje na https://www.orange.pl/love. Jeszcze numer do faktur i już się więcej nie czepiam dzisiaj.

faktury mobilne-1.PNGdoceniamy-2.JPGkopiuj numer.JPG2017-11-20 mail.png

Tak więc, jest wiele do uporządkowania, by było łatwo i przyjemnie. Tylko nie wiem, po jakie licho za każdym zgłoszeniem muszę podać adres mail, skoro na tyle zgłoszonych błędów, ani razu nie było kontaktu ze mną. Chyba że chodzi o to:"no nie...znowu onEmotikon: Mrugający"

5 ODPOW. 5

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Modernizacja MO i zgłoszenia

A próbowałeś pobrać na dysk pdf-y z dokumentami?

Zerknij tu https://fs.siteor.com/gsmonline/article_attachments/attachments/103758/original/Orange_Love_jak_czyt...

Jest poglądowa instrukcja. Sytuacja wyglada tak, że masz jeden rachunek, ale pod kątem podatkowym dwie faktury:
1) jedna za fakturę komórkową, abonament (poza Love), przekroczenie ponad abonamenty, ew raty za sprzęt, usługi dodatkowe
2) faktura za usługi stacjonarne:
- opłaty za usługi stacjonarne, abonament (wszystkie składniki w Love), ew. inne usługi stacjonarne, przekroczenie na stacjonarnych ponad abonament, usługi dodatkowe
- poza fakturą w kwocie do zapłaty jest pozycja "rozliczenie konta" - tam masz przeksięgowania kwoty do zapłaty z części komórkowej+ ew. opłaty za dodatkowe pakiety tv

Niestety tego wszystkiego na dziś nie widać na poziomie portalu, ale na poziomie pdf powinno być widoczne.
Anonim

Nie dotyczy

Modernizacja MO i zgłoszenia


Piotrekk85 napisał(-a):
A próbowałeś pobrać na dysk pdf-y z dokumentami?

Zerknij tu https://fs.siteor.com/gsmonline/article_attachments/attachments/103758/original/Orange_Love_jak_czyt...

Jest poglądowa instrukcja. Sytuacja wyglada tak, że masz jeden rachunek, ale pod kątem podatkowym dwie faktury:

Po części się zgadza (poglądowo), bo mam pobrane. Tylko że to, co jest w artykule na blogu, zobaczyłem już po fakcie, czyli po podpisaniu umowy. Chodzi o tę nazwę : usługę konwergentną – Orange Love.

Jest kilka matematycznych rozbieżności, po porównaniu z fakturą i załącznikiem do niej, zarówno na poziomie portalu, jak i z pdf-ami. Zobaczę po rozpatrzeniu reklamacji, która wczoraj dotarła mailowo.

@Piotrekk85, uważam iż klient płacąc, ma prawo do klarowności tak samo, jak osoba wprowadzająca dane do systemu ma w umowie określone, za co dostaje pensję. W moim przypadku jest "mętna woda".

pdf4.JPGpdf1.JPGpdf2.JPGpdf3.JPGpdf5.JPG


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Modernizacja MO i zgłoszenia

Masz rację co do czytelności... niestety Orange zawsze się zasłania kosztami, by zrobić czytelną fakturę.

Dodam dodatkowo, że ta faktura jednorazowo jest większa, bo masz rozliczenia związane ze z migracją na Love.

Poza tym nie wiem czy dobrze pamiętam Twoje wątki dotyczące migracji na Love. Ale nie wiem czy Ty chciałeś mieć w Love oddzielny numer stacjonarny? czy analog chciałeś mieć w pakiecie Love (i mieć wtedy telefon internetowy voip)? Bo po fragmentach faktur, które zaprezentowałeś widać, że płacisz oddzielnie za numer analogowy (w Planie na każdą Kieszeń) + drugi numer internetowy stacjonarny w pakiecie Love - jeśli tak ma być ok, ale jeśli nie - to też warto poruszyć przy wyjaśnieniu reklamacji.
Anonim

Nie dotyczy

Modernizacja MO i zgłoszenia

@Piotrekk85, chciałem mieć oddzielny stacjonarny oraz VoIP w Love, ale Smart Plan LTE miał być nieruszany. Za to z YES wciągnięty mobilny jako kopia karty SIM z nowym nabytkiem, czyli Samsungiem Galaxy J3 2017. Stąd trochę pogmatwane, bo zrobili po swojemu usługę konwergentną i mimo jednej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, za kartę SIM doliczyli jednak 25 zł. Poza tym, umowę podpisałem 19.10., a rozliczenia faktur/rabaty,odliczenia, naliczenia/ dotykają 18.10. Pewnie uznali, że krakowskim targiem gościu nie będzie robił halo. A ja twierdzę, że każde ogniwo/klient/ tworzy dosyć pokaźny łańcuch/budżet. Jeden plus migracji jest taki, że mniej więcej pokrywają się stare i nowe okresy rozliczeniowe. Kolejna weryfikacja będzie prostsza, bo już po wyrównaniach.

Anonim

Nie dotyczy

Aplikacja Mój FunBox, modem Orange FunBox oraz Nowy Mój Orange w dziale Pomysły

@Artur, miłe zaskoczenieEmotikon: Bardzo szczęśliwy Poraz pierwszy, od niepamiętnych czasów, udało mi się dosłownie przed chwilką zalogować z zapamiętanym hasłem w Chrome do NMO https://www.orange.pl/twojekonto/logowanieEmotikon: Bardzo szczęśliwy...za jednym kliknięciemEmotikon: Bardzo szczęśliwy Tylko skopiwany numer do przelewu wskoczył w okienku jako skopiowano...ale gdzie jest, licho go wie.