Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Menu aplikacji-Moje okazje

Anonim

Nie dotyczy

Menu aplikacji-Moje okazje


@Wiktornapisał(-a)

Wczoraj nie zdążyłem odpisać, więc dzisiaj to czynię :D...

Dla mnie osobiście takie zachowanie apki nie jest faktycznie do końca intuicyjne. Skoro mam komunikat, który wszystko wyjaśnia w jednym zdaniu:

to tapnięcie na < lub Anuluj powinno mnie wrócić do poprzedniego ekranu lub (co najmniej) do widoku na tym samym ekranie z innym napisem. Bo: << Błąd wczytywania. Oferty nie mogą być wyświetlone. Zaakceptuj wymagane zgody, aby zobaczyć, co dla Ciebie przygotowaliśmy. >> brzmi dość niefortunnie Emotikon: zakłopotany. Człowiek sobie myśli: "Gdzie, co? Jaki błąd? Znowu apka nawala? Czy co?". I dalej: "Ja tylko chciałem wyjść już z tego, bo nie chcę żadnych zgód zatwierdzać" Mężczyzna pokazuje językZaskoczony mężczyzna.

 

Z drugiej strony pewnie jest to tak zrobione, by dodatkowy komunikat pozwalał użytkownikowi jeszcze raz zweryfikować swoją pochopną 😉 decyzję na temat opuszczenia ekranu 'Moje okazje' Emotikon: Bardzo szczęśliwy.

 

Przy okazji "zabawy" z tymi wszystkimi zgodami odkryłem, że chodzi tutaj o maks. 3 zgody:

  • Zgoda na... środkami komunikacji elektronicznej
  • Zgoda na... obecnych i przyszłych Partnerów Orange
  • Zgoda na... w oparciu o dane, w celu marketingu bezpośredniego

🙂


Dzięki @Wiktor, że podzieliłeś się swoimi spostrzeżeniami. Czyli na "dwoje babka wróżyła". Skoro w innych miejscach appki przyciski, zwłaszcza ten < są intuicyjne, to dlaczego jest w tym wypadku błąd wczytywania? Pamiętasz, takie podobnego typu zdarzenia z błędem wczytywania (formuła wyrażeń nieco inna) miałem u siebie, kedy rozkminialiśmy nie działanie usług stacjonarnych na wspólnym koncie? Pewnie zauważyłeś, że wczorajszy opis "wywalenia", czyli coś poszło nie tak...zaloguj się ponownie (przy checkboku zapamiętania hasła)...musiałem ponownie wpisać hasło. Ale mniejsza o to, zdzierżyłem focha appki. Natomiast te zgody wymienione przez Ciebie, to mają sens i logikę, więc jestem świadomy tego. Świadomie też chciałem się wycofać z tej zakładki, co umożliwiały mi Anuluj i wstecz, a nie kombinowanie, w co "tąpnąć". Reasumując, jest to błąd, niefortunne niedopracowanie, czy "kaprys" Androida"? To ostatnie brzmi jak bujda na resorachEmotikon: Język

@Wiktor, dlaczego u Ciebie jest "broszka", a ja nie mam?Emotikon: Mrugający

2 w 1.png


Zespół Nasz Orange
  • 2986
  • 12615
  • 151

Menu aplikacji-Moje okazje

Raczej "niedopracowanie". Nie znam się jednak tak na Androidzie (od strony bebechów), by zaryzykować stwierdzenie, że on tutaj coś "kaprysi". On działa wg pewnego schematu, wytycznych... Być może nie dało się tego inaczej zrobić, rozwiązać.

 

To ikonka innej apki (działającej w tle) 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Menu aplikacji-Moje okazje

Być może @Wiktor, że to jakieś niedopracowanie, ale skoro na tym samym Androidzie i na tej samej appce, przycisk wstecz działa bez zarzutu, to co? Owszem, mógłbym skorzystać awaryjnie z ikony wstecz, wbudowanej w telefonie, ale znów, po co, skoro wbudowano w appce. Z mojej, rocznej przygody z Androidem jestem zadowolony, bo gdzie bym nie korzystał z dostępnych funkcji, tam działa wszystko w miarę stabilnie. Nawet aplikacja FB, no i poza tym jednym maglowanym wyjątkiem, także MO 4.6.1 Emotikon: Bardzo szczęśliwy

Poczytałem o Spotify recenzje. Sporo ludzi narzeka na aktualizacje i premium. Chwalisz, czy tak sobie? 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32792
  • 38952
  • 1390

Menu aplikacji-Moje okazje

Aplikacja na dziś ma następujące przejścia między ekranami:

mo.pngWięc jeden wstecz powraca to odpowiedniego ekranu. Jest to chęć odzyskania użytkownika do wyrażenia zgód. Nie ma co ukrywać że mój Orange jest aplikacją biznesową (nastawioną na zysk), więc wg obecnej logiki aplikacji trzeba mieć wszystkie zgody i wszystkie uprawnienia aby korzystać ze wszystkich opcji w sposób naturalny.