Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7269
  • 11622
  • 211

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny żeby załatwić sprawę z kontem NMO, to trzeba naprawdę mieć dużo cierpliwości.

 

Co do faktury, jak wcześniej otrzymywałeś na e-maila, to teraz również przyjdzie.

Przy moim zablokowanym koncie, faktury docierały na e-maila.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Jeszcze żadnej nie dostałem. Jestem klientem orange gdzieś tak od 5 maja(data podłączenia światłowodu),nie licząc tych kilkunastu lat wcześniej.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7269
  • 11622
  • 211

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny jak podawałeś przy podpisywaniu umowy e-maila, to faktura powinna przyjść. Warto sprawdzić na infolinii lub napisać na czacie, czy przypadkiem nie jest już wystawiona faktura. Pierwsza może już czekać na opłacenie. 

 

Orange dokonuje rozliczenia za świadczone usługi w stałych okresach. Numer abonencki jest przypisany do jednego z tych okresów. Jest ich 10 i rozpoczynają się od dni miesiąca:
1, 4, 6, 10, 14, 16, 19, 24, 26, 29. Więc Twój okres rozliczeniowy może być 6, 10, 14, więc warto sprawdzić, żeby później nie było zaległości w płatnościach.

 

Możesz na infolinii poprosić, aby wysyłali faktury na e-maila.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Na czacie czy infolinii to ja już nic nie będę prosił. Jak nie przyjdzie faktura na email lub pocztą, to nie moja wina. 

 

Poza tym przed chwilą usunąłem konto na MO. Nie wiem które, ale nie mogę na numer usługi założyć kolejnego, więc tak jak zwykle, nic nie działa. Podejrzewam że za chwilę wywali moje konto także na forum. 

Czekam więc kolejne 14 dni. 

 

Dziękuję za porady.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7269
  • 11622
  • 211

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny niestety, ale to klient musi pilnować faktur. Nie opłacisz, to zaczną blokować usługi.

 

Co do MO, jak złożyłem reklamację, że MO nie działa, że brak wglądu na numer telefonu, brak wglądu do faktur, to dostałem odpowiedź, że Orange nie musi zapewnić prawidłowego działania MO. To jest dodatek, a nie główna działalność operatora. Śmiech na sali. Orange wypuszcza wadliwie działającą usługę, a klient nie mając dostępu, musi dbać o prawidłowe działanie. Tak to odbieram.

 

 

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

A jednak się da i to w jeden dzień. Dziś przed godziną 17tą zadzwoniła do mnie przemiła i kompetentna Pani (niestety Imienia zapomniałem), zadała parę pytań, powiedziała że będą się kontaktować ponownie. Dziś przed 20tą zadzwoniła ponownie i powiedziała że zdjęła powiązanie konta i że mogę już rejestrować konto. Cyk, dwie minuty i konto założone. 

 

Dziękuję za pomoc, myślę że można zamykać.