Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wykorzystane polaczenia

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Wykorzystane polaczenia

Jak w aplikacji ustawić inną datę abym mógł sprawdzić ile czasu połączeń i sms było w poprzednim okresie rozliczeniowym lub w zadanym okresie. Bo teraz jest tylko obecny okres rozliczeniowy.

1 ODPOWIEDŹ 1
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6940
  • 11269
  • 201

Wykorzystane polaczenia

@alawrak nie spotkałem się, aby w aplikacji można było ustawić datę. Dane dostępne w aplikacji są udostępniane przez operatora i to Orange decyduje, do jakich danych mamy dostęp.

 

Dane o poprzednim okresie rozliczeniowym są dostępne w billingu załączonym do faktury.

 

Jeżeli otrzymujesz e-fakturę, to można sprawdzić e-maile, a jeżeli zostały usunięte, to w aplikacji w zakładce finanse, można zamówić duplikat.