14-05-2020
23:31
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-05-2020
23:31
Wykorzystane polaczenia
Jak w aplikacji ustawić inną datę abym mógł sprawdzić ile czasu połączeń i sms było w poprzednim okresie rozliczeniowym lub w zadanym okresie. Bo teraz jest tylko obecny okres rozliczeniowy.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
15-05-2020
04:14
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-05-2020
04:14
Wykorzystane polaczenia
@alawrak nie spotkałem się, aby w aplikacji można było ustawić datę. Dane dostępne w aplikacji są udostępniane przez operatora i to Orange decyduje, do jakich danych mamy dostęp.
Dane o poprzednim okresie rozliczeniowym są dostępne w billingu załączonym do faktury.
Jeżeli otrzymujesz e-fakturę, to można sprawdzić e-maile, a jeżeli zostały usunięte, to w aplikacji w zakładce finanse, można zamówić duplikat.