Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Witam. Zgłaszałem na czacie mój orange kilkakrotnie, obiecano pomoc i nic z tego nie wynikło. 

Chodzi o zaszłości z konta utworzonego przed kilkunastoma laty. Gdy się loguje na konto od razu przekierowuje mnie do usług na kartę, gdzie każda zakładka zawiera komunikat: 

Something went wrong with the request:

Zapytanie nie zawiera numeru prepaid! 

 

Poza zakładką ustawienia, która zawiera poprawny adres email, poprawny numer telefonu kontaktowego, błędny (stary) numer dowodu osobistego, błędny (nie mam go od kilkunastu lat) numer telefonu do weryfikacji. 

 

Obiecano usunąć konto, wczoraj upłynął termin. 

Obiecano zmienić nr do weryfikacji sms, termin  upłynął dziś o 12ej. 

 

Efekt jest taki: Nie mogę samodzielnie usunąć konta w celu utworzenia nowego, bo nie dysponuję nr telefonu na który dochodzą smsy weryfikacyjne. 

Nie mogę samodzielnie zmienić nr telefonu weryfikacyjnego, bo nie dysponuję starym telefonem (od kilkunastu lat). 

Nie mogę zmienić numeru dowodu osobistego. Nie ma podglądu na żadne usługi (obecnie neostrada) 

Nie mogę się zalogować do apki po adresie email, bo od razu wyskakuje błąd. 

Nie mogę zresetować hasła do apki, bo potrzebuję starego telefonu, na który przychodzą kody weryfikacyjne, telefonu którego nie mam. Nie mogę założyć konta z użyciem nr usługi, bo nie znam pinu. 

 

Czy znajdzie się Ktoś kompetentny, Kto pomoże załatwić skutecznie problem?

15 ODPOW. 15
Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Pierwszy post dotyczy starego moj orange, poniżej nowego mój orange. Do obu kont loguję się innym loginem, ale adresy email są identyczne, do żadnego konta nie mogę się zalogować przez apkę.

Dodatkowo: Nie mogę przypisać do nowego mój orange usługi, bo każe podać pin, którego nie znam, ale jednocześnie nie ma pola na wpisanie tego pinu. 

Nie mogę zresetować hasła do mojej usługi, bo dostaje info że konto z taka usługa nie istnieje. A jak próbuje utworzyć od nowa konto na nr mojej usługi dostaje info ze się nie da, bo konto z taka usługą istnieje. 

Uprzedzam - tak, ciasteczka usuwałem kilkanaście razy.

 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6924
  • 11258
  • 201

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny co do startego konta Mój Orange, to nie ma co sobie głowy zawracać, bo niedługo pewnie i tak zostanie usunięte. Obecnie obowiązująca platforma, to Nowy Mój Orange z logowaniem przez e-mail. 

 

Ponieważ masz takie problemy, nie usuniesz sam konta. Powinien zrobić to konsultant. Usuwanie konta trwa około 10-14 dni. Zadzwoń na infolinię BOK: 510 100 100 lub napisz na czacie z prośbą o usunięcie konta na Nowy Mój Orange, czyli tam, gdzie logujesz się e-mailem. Podczas rozmowy z konsultantem musisz sam wyczuć, czy konsultant jest kompetentny i wie o co go prosisz, wykazuje chęć pomocy. Jak trudno będzie się dogadać, to poproś o przełączenie do innego konsultanta. Inaczej szkoda czasu.

 

Po usunięciu konta, czyli około 10-14 dni, warto jeszcze raz się upewnić na infolinii, czy faktycznie konto zostało usunięte. Następnie ponownie założyć na adres e-mail. Ja przed ponownym założeniem odczekałem jeszcze około tygodnia czasu i konto założyłem na nowym adresie e-mail.

 

Obecnie można stan konta numeru Orange sprawdzić na starej wersji aplikacji Mój Orange 4.15, niezależnie od operacji przeprowadzanych na nowym koncie. W aplikacji MO 4.15, jak nie możesz się zalogować, to spróbuj ponownie założyć konto, ale na konkretny numer. Powinno się dać i loginem będzie numer telefonu lub nadany przez Ciebie login.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Tylko że ja się na stare konto loguję adresem email, a na nowe loginem. Albo może odwrotnie, nie mam pojęcia które jest które. Nie są opisane. Nic nie daje pisanie próśb o usunięcie, skoro nie potrafią tego zrobić - pisałem że po 14 dniach tego nie zrobili. Co do starego konta i Jego samoistnego wygaśnięcia? - minęło kilkanaście lat odkąd je założyłem i samo nie wygasło. Nie jestem w stanie do nowego konta przypisać swojej usługi. Nie zamierzam także zakładać konta na inny adres email, używam takiego a nie inny i nie zmienię tego, bo orange sobie nie radzi ze swoim własnym systemem. Swoją drogą coś jest nie tak w Waszym systemie i poziomie wiedzy wśród konsultantów to przechodzi wszelkie pojęcie. Gdyby programista u mnie w pracy zrobił takiego bubla, a później Nikt nie umiał sobie poradzić z problemem klienta, programista dostałby ode mnie kopa, a z pracy by go wywieźli taczką.

 

Widzę że czasem odpowiada na forum pracownik orange , albo moderator? whatever. Może ma troche więcej wiedzy niż czterech pracowników infolinii z którymi rozmawiałem i może potrafi sprawę pchnąć na właściwe tory? 

 

Co do kompetencji i wiedzy pracowników infolinii, nie będę tego komentował, wiem że czytają ze skryptów i cokolwiek wychodzi poza skrypt jest dla Nich przeszkodą nie do obejścia. Nie rozumiem tylko niechęci pchnięcia tematu wyżej, do Osoby z kompetencjami i wiedzą . Jestem gotów upublicznić na wszelkich możliwych portalach zapisy rozmów wraz z personaliami pracowników jeśli ta sprawa nie zostanie rozwiązana. Następnie sprawa trafi do odpowiednich urzędów. 

 

______________

* Wpis edytowany - moderator Bartłomiej

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6924
  • 11258
  • 201

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny na stare konto logujesz się loginem lub numerem telefonu. Wchodząc na NO logujesz się danymi ze starego konta MO. Na nowym MO logujesz się e-mailem.

 

Rejestracja konta na nowym innym e-mailu niż obecnie, to moja sugestia. W moim przypadku. przy ponownym rejestrowaniu podałem nowy e-mail i konto odpaliło. 

 

Co do konta, które kiedyś założyłeś, a nie używane było przez długi czas lub przypisany do tego konta numer telefonu wygasł, to konto mogło zostać usunięte przez operatora. Na początku tego roku byłą akcja usuwania nieaktywnych kont lub pozbawionych numeru telefonu.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

No nie zostało usunięte, loguję sie na nie adresem email, przekierowuje mnie do usług na kartę, gdzie na każdej zakładce są błędy, a w ustawieniach są błędne dane i nr tel do weryfikacji kodami sms, którego nie używam od kilkunastu lat. Na nowe konto loguje sie loginem i bede sie tego trzymał. W dodatku do nowego konta nie mogę przypisać mojej usługi, a dostęp mam tylko do kilku rzeczy w profilu. 

Zapomniałem dodać że jestem informatykiem i to takim którego praca nie polega na czytaniu ze skryptów odpowiedzi klientom, tylko na używaniu mózgu.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6924
  • 11258
  • 201

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny co do konta Nowy Mój Orange, usług nie musisz dodawać. Jeżeli konto prawidłowo dane wyświetla, to usługi są z automatu dodawane, na podstawie identyfikacji numeru PESEL. Dodawanie usług było wymagane w starej wersji Mój Orange.

 

U Ciebie jest jeszcze podejrzewam nieprawidłową migrację ze starego MO do nowego MO. Bez usunięcia konta, niewiele można zdziałać. Coś się na Twoim koncie pogmatwało.

 

Ja z kolei jestem użytkownikiem usług Orange, który od pół roku męczył się z problemami konta NMO. Na szczęście się udało. Sprawa "brak komponentu" byłą już wielokrotnie poruszana na NO, ale jakoś nie bardzo sobie radzą z nową platformą. W tym przypadku tylko usunięcie konta i ponowne założenie może pomóc, ale trzeba też przebrnąć przez MAX-a oraz konsultantów. Jak się uda znaleźć dobrze rozgarniętego, to konto zostanie usunięte. W moim przypadku ja męczyłem chyba ze 30 konsultantów i kilkadziesiąt reklamacji w tej sprawie było składane. 

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

Ale sam rozumiesz że to nie jest moja rola rozwiązywanie tego galimatiasu?  Ja mam swoją pracę i nie mam czasu na wykonywanie czyjejś godzinami. Każda przeprawa z konsultantem to kilkudziesięcio minutowa produkcja, bo każdy następny nie chce czytać (w szczególności ze zrozumieniem) zapisu rozmowy poprzedniego.

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 6924
  • 11258
  • 201

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@iniemamocny niestety, tak konsultanci pomagają. Nie da się tej sprawy załatwić od ręki. 

Tu temat, gdzie jest również opisana moja sytuacja:

https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Kiedy-doczekamy-si%C4%99-naprawy-NMO/m-p/165542

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 9
  • 9
  • 0

Mój orange - przekierowanie do usług na kartę, zaszłości na koncie sprzed kilkunastu lat.

@ketrasa jeśli Ty przez 15 dni kilka różnych kontaktów z kilkoma różnymi konsultantami rozumiesz "od ręki" to przykro mi stwierdzić, ale masz bardzo obniżone wymagania 😉 

 

Na chwilę obecną nie mogę zarządzać usługą, nie mogę podejrzeć parametrów, zgłoszeń, nie wiem nawet czy dostanę efakturę( w szczególności po usunięciu konta).