- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie mogę zalogować się na moj orange piszą że nie logowałam się tym e-mailem. A ja mam cały czas ten sam. Od Was dostaje sms-y że nie możecie wysłać mi faktury. O co tu chodzi. Już tyle razy podawałam e-maila że szok🤔🤔🤔
___________
* Temat przeniesiony z Abonament oraz poddany edycji - moderator Bartłomiej
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Madzia82 z Twojego opisu wynika, że raczej nie masz jeszcze konta w nowej wersji Mój Orange (Nowe Mój Orange), do którego logowanie jest tylko przez email. Może nigdy jeszcze nie próbowałaś się zarejestrować albo tej rejestracji z jakichś powodów nie ukończyłaś. Najprościej będzie to zweryfikować za pomocą aplikacji mobilnej – na smartfonie, jeżeli nie masz, to pobierz… i po uruchomieniu przejdź taką procedurę: Na początek wpisujesz nr tel. komórkowego i przechodzisz do tzw. szybkiego podglądu (warunek wyłączone WiFi). Jeżeli system wykryje, że dany nr telefonu ma już konto, to wtedy pozwoli na zalogowanie się (w pewnych miejscach będzie po prostu widoczny przycisk: Zaloguj się). A jeżeli nie wykryje, to wtedy pokaże: Zarejestruj się. Więc wtedy trzeba po prostu wybrać Zarejestruj się i postępować zgodnie z opisem przedstawionym na poszczególnych krokach.
Informacje dotyczące logowania do konta „Mój Orange” znajdziesz na tej stronie.
W razie problemów można skorzystać z pomocy doradcy na czacie (pod linkiem strona startowa, kontaktowa).
Gdyby w telefonie coś poszło nie tak, to zawsze możesz spróbować z poziomu zwykłej przeglądarki w komputerze. Wszystko to zostało opisane na zalinkowanej wcześniej stronie.
Trochę dziwnie brzmi dla mnie to zdanie, w którym informujesz, że dostajesz SMSy informujące o problemach z wysłaniem faktury... po "utworzeniu" albo odzyskaniu dostępu do konta, sprawdź jaki tam masz adres... Gorzej, że gdy pisałem tego posta natknąłem się na info że w serwisie prowadzone są prace, więc na tę chwilę nie sprawdzę w jakim miejscu jest ten adres, ale sądzę, że pomoże Ci doradca na czacie.
Być może jest tak jak pisze @ketrasaArtur , w trakcie pierwszej rejestracji na NMO podałaś inny adres email, np. do konta w serwisie TLEN.PL można zamiennie używać aliasów, gdzie jest różna końcówka @tlen.pl; @o2.pl itd. Dla logowania w poczcie nie robi to różnicy, ale dla systemów Orange to są inne adresy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
Wyjaśń to telefonicznie 510 100 100 czy poprzez czat, czasem jakiś bug jest na koncie i @ nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
@Madzia82 podawany były e-mail tylko przy rejestracji, czy również podczas podpisywania umowy? Konto Mój Orange można zarejestrować na innym adresie e-mail niż podany podczas umowy. Podejrzewam że są dwa różne e-maile, dlatego sà problemy z zalogowaniem jak i podaniem adresu do faktury. Zadzwoń na infolinię i dokładnie ustal jakie chcesz e-maile do jakich kont i faktur. Coś zostało pomieszane, dlatego masz teraz problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Madzia82 z Twojego opisu wynika, że raczej nie masz jeszcze konta w nowej wersji Mój Orange (Nowe Mój Orange), do którego logowanie jest tylko przez email. Może nigdy jeszcze nie próbowałaś się zarejestrować albo tej rejestracji z jakichś powodów nie ukończyłaś. Najprościej będzie to zweryfikować za pomocą aplikacji mobilnej – na smartfonie, jeżeli nie masz, to pobierz… i po uruchomieniu przejdź taką procedurę: Na początek wpisujesz nr tel. komórkowego i przechodzisz do tzw. szybkiego podglądu (warunek wyłączone WiFi). Jeżeli system wykryje, że dany nr telefonu ma już konto, to wtedy pozwoli na zalogowanie się (w pewnych miejscach będzie po prostu widoczny przycisk: Zaloguj się). A jeżeli nie wykryje, to wtedy pokaże: Zarejestruj się. Więc wtedy trzeba po prostu wybrać Zarejestruj się i postępować zgodnie z opisem przedstawionym na poszczególnych krokach.
Informacje dotyczące logowania do konta „Mój Orange” znajdziesz na tej stronie.
W razie problemów można skorzystać z pomocy doradcy na czacie (pod linkiem strona startowa, kontaktowa).
Gdyby w telefonie coś poszło nie tak, to zawsze możesz spróbować z poziomu zwykłej przeglądarki w komputerze. Wszystko to zostało opisane na zalinkowanej wcześniej stronie.
Trochę dziwnie brzmi dla mnie to zdanie, w którym informujesz, że dostajesz SMSy informujące o problemach z wysłaniem faktury... po "utworzeniu" albo odzyskaniu dostępu do konta, sprawdź jaki tam masz adres... Gorzej, że gdy pisałem tego posta natknąłem się na info że w serwisie prowadzone są prace, więc na tę chwilę nie sprawdzę w jakim miejscu jest ten adres, ale sądzę, że pomoże Ci doradca na czacie.
Być może jest tak jak pisze @ketrasaArtur , w trakcie pierwszej rejestracji na NMO podałaś inny adres email, np. do konta w serwisie TLEN.PL można zamiennie używać aliasów, gdzie jest różna końcówka @tlen.pl; @o2.pl itd. Dla logowania w poczcie nie robi to różnicy, ale dla systemów Orange to są inne adresy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange problem
Kurcze, zapomniałem wspomnieć, a czas na edycję posta minął. Oczywiście na stronie logowania jest też opcja "przypomnij hasło", więc, jeżeli masz konto i do logowania używasz adresu email podanego przy jego zakładaniu, to skorzystaj, po kliknięciu tego linku zostaniesz zapytana na jaki adres chcesz otrzymać link do zmiany hasła.