- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z zalogowaniem, error 500
Witam,
zgłaszam ten problem od roku. Nie mogę zalogować się na konto Mój Orange, a bez tego nie mogę opłacić faktury w terminie. Chodzi o to, że gdy wpisuję prawidłowy adres e-mail i hasło pojawia się komunikat o przerwie technicznej 500.
Próbuję to Państwu zgłosić, ale bot na czacie nie przepuszcza mnie bez zalogowania do Mój Orange, do którego nie mogę się zalogować. Wszystkie cookies mam poprawnie zaakceptowane. Nie mogę też zalogować się na telefonie przez aplikację.
Proszę niech Państwo wreszcie coś z tym zrobią. Na przykład skasują moje dotychczasowe konto na mój orange i założę nowe. Nie wiem skąd wynika ten problem. Pojawił się, kiedy dwa lata temu przedłużyłam umowę. Teraz przedłużyłam ją znowu i nie wiem co robić, bo problem nie mija, mimo Państwa zapewnień jakoby już został rozwiązany. Po mojej stronie dalej on jest niestety.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z zalogowaniem, error 500
@Kinga25 próbowałaś na wielu komputerach i na różnych przeglądarkach? Jeśli byłby problem z danymi do logowania to komunikat byłby inny
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z zalogowaniem, error 500
@Kinga25 zgłoszenie zrób Telefonicznie, niech usuną konto Mój Orange, masz bug na koncie, stąd ten błąd w przeglądarce.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z zalogowaniem, error 500
link tu jest samo douczenie, może się przyda