- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Problem nagminny i losowy. Pomysł dotyczy zatrudnienia kogoś kompetentnego i doprowadzenia systemu do stanu godnego środowiska produkcyjnego.
___________
* Poprawiłem tytuł i czytelność wpisu - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@gk2a6 Zestaw obowiązkowy pytań do: logujesz się na www. Wpisujesz login i hasło ręcznie? Ciasteczka i dane zapamiętane przeglądarki wyczyściłeś? Na innych przeglądarkach jak to wygląda?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Wklejam z menedżera haseł a więc nie ma mowy o literówce. Nie ma to znaczenia - powinno działać w każdej przeglądarce i bez czyszczenia pamięci podręcznej /ciastek .Jakość tego to dno. W trybie prywatnym i innych przeglądarkach to samo. Szczególnie często w nocy gdy mam czas zabrać się za rachunki nie da się zalogować. Oczywiście informacji o niedostępności ZERO.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Trzeba czyścić ciastka i nie kopać się z koniem. Albo używać dwóch różnych przeglądarek. Ja do MO mam Chrome, a do NO Firefoksa i spoko. Sposób lepszy niż doradzanie korpo, kogo ma zatrudnić.
___________________
*Post poddałem edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Przy takich problemach jak opisujesz u mnie działa ręczne wpisanie loginu. Lub nawet usunięcie ostatniej litery loginu i wpisanie jej ręcznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@gk2a6 Może to zabrzmi głupio, ale ja się z koniem nie kopię...jeśli nie mogę czegoś zwalczyć (a w Twoim przypadku jest to raczej niemożliwe), dostosowuje się i szukam najprostszych rozwiązań. Marudzenie mi w tym nie pomaga. Spróbuj choć naszych (może słusznych) rad i zerknij czy skutkują.
Dlaczego? Tu było kilka przypadków problemów z kontami, więc warto i te problemy z logowaniem określić i wyeliminować...dla wiedzy potomnych 🙂 i oszczędzania własnych nerwów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@gk2a6 jesteś dość świadomym użytkownikiem, więc chyba doszedłeś do tego, że coś nie tak z twoim kontem.
Wypada to zgłosić, można telefonicznie.
Ja takich problemów na Laptopie i Edge nie mam, jakbym miał to bym zgłaszał problem, bo pisanie tu, tego nie naprawi, ba nikt raczej z Orange > Sekcja techniczna tu nie zagląda.
Tak z innej strony faktury na @ powinny ci przychodzić, nie trzeba na MO wchodzić.
___________________
*Post poddałem edycji - moderator Wojciech.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@IreneuszCDnapisał(-a)Ja takich problemów na Laptopie i Edge nie mam
aż odpaliłem Windowsa w VirtualBoksie, żeby to sprawdzić. Odpaliłem Edge i zalogowałem się do NO, a potem w sąsiedniej karcie, spróbowałem logowania do MO. I też nie działa.
I nie z powodu błędnego hasła, bo z błędnym hasłem niedziałanie wygląda inaczej:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
@gk2a6 pozostaje zgłoszenie na czacie lub infolinii
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - nie da się zalogować!
Mi konto MO na portalu działa 😉
- « Poprzedni
- Następny »