- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam Mam problem aplikacja na smartfonie przechodzi w awarię dzieję się tak odkąd mam telefon Android tylko nie zwracałem uwagi ale dziś zebrałem się i napisałem o tym na forum jak tematykę źle wybrałem proszę przenieście. Proszę o pomoc i naprawę bo to wcale nie chodzi kamień w wodę zero konfiguracji. Dodam że na chwilę obecną mam odinstalowaną aplikację.Dziękuję za uwagę Wszystkim i Pozdrawiam...
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja bym bardziej to zgłaszała tu. Nie przez czat. Na pewno forum jest dobrym miejscem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange (aplikacja na smartfonie) przechodzi w Awarię!!
@Anonim czasem się to zdarza przy błędach w systemach operatora. Niespójność danych, czy jakieś błędy na koncie uniemożliwiają pobranie danych na apke. Zweryfikuj na stronie www MO czy tam jest ok. Jeśli nie, reklamuje na czacie z wklejaniem screenów tak jak tu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange (aplikacja na smartfonie) przechodzi w Awarię!!
@Anonimnapisał(-a)...
Proszę o pomoc i naprawę
...
Prośba o naprawę aplikacji MO do innych użytkowników tej samej aplikacji? Ale my jej nie wyprodukowaliśmy i nie mamy możliwości jej naprawienia. Natomiast w tej sytuacji jedyna pomoc jakiej mogę udzielić to rada by aplikację MO omijać szerokim łukiem. Odinstalować i nie zawracać sobie nią głowy. Swoje sprawy z operatorem załatwiać w portalu MO albo w BOK.
Jeśli portal MO też nie działa, to koniecznie trzeba to reklamować przez BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja bym bardziej to zgłaszała tu. Nie przez czat. Na pewno forum jest dobrym miejscem .