Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange a cesja

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Recenzent
  • 23
  • 8
  • 0

Mój Orange a cesja

Witam dnia 14.01.17 r. w salonie orange podpisaliśmy cesje usług stacjonarnych czyli telefonu i neostrady, miała wejść w życie 26.01.17r.W tym dniu z konta Mój Orange znikły niektóre funkcje.Nie mogę zobaczyć zakładki bieżące wykorzystanie i nie ma spisu wykonanych połączeń, nie mogę też zgłaszać uszkodzenia ani reklamacji a w zakładce moje dane widnieją dane starego właściciela.Co mam z tym zrobić i ile czekać na aktualizację systemu ?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 40, Guru *****
  • 31522
  • 30390
  • 1335

Mój Orange a cesja

W przypadku cesji w większości wypadków ulega zmianie numer ewidencyjny. Musisz założyć nowe konto powiązane z nowym numerem ewidencyjnym.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

14 ODPOW. 14

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4765
  • 122

Mój Orange a cesja

Obowiązywanie cesji a jej pełne funkcjonowanie to dwa rozbieżne tematy. Na pełne dokończenie cesji (chodzi o pełną dostępność usług on-line) operator ma 30 dni. Bynajmniej tak było u mnie przy przenoszeniu telefonu z danych mojej żony na mnie. Proponuję kontakt z BOK w celu uzyskania większej ilości szczegółów. Pomimo zapewnień operatora, że zmiany będą obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego (Czas: Od następnego okresu rozliczeniowego (pod warunkiem, że wymagane dokumenty zostaną dostarczone przynajmniej 3 dni robocze przed jego rozpoczęciem)), zmiany na koncie, być może, wymagają więcej czasu, lub aktualizacja systemu nie może być wykonana prawidłowo przez otwartą sesję.


Poziom 40, Guru *****
  • 31522
  • 30390
  • 1335

Mój Orange a cesja

W przypadku cesji w większości wypadków ulega zmianie numer ewidencyjny. Musisz założyć nowe konto powiązane z nowym numerem ewidencyjnym.

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4765
  • 122

Mój Orange a cesja

Nie ukrywam że i tak może być. W moim przypadku, który dotyczył mobilnej usługi, a nie jak u @karol555 stacjonarnej, być może zmienia się numer ewidencyjny usługi. U mnie jednak była tylko zmiana danych no i irytująca opłata 20PLN za cesję Emotikon: sfrustrowany


Poziom 40, Guru *****
  • 31522
  • 30390
  • 1335

Mój Orange a cesja

A nie zmienił Ci się numer klienta na komórce (1. i coś dalej)?

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4765
  • 122

Mój Orange a cesja

Myślałem o tym, że bedzie zmiana, jednak numer został ten sam. Oriętuję się trochę w zasadach cesji, ale poza danymi nic się nie zmieniło...dziwne, ale prawdziwe Emotikon: Obojętny Przy przedłużeniu umowy na np stacjonarnych i jednoczesnym przejściu z satki na światło zmienił się numer mojego konta abonenckiego (w tym przypadku całkowita zmiana usług, bez zmiany abonenta)...dlatego zdziwiło mnie zachowanie starego numeru przy cesji na komórkowych...(aż wykopałem umowy dla sprawdzenia, bo pomyślałem że coś pokręciłem, ale jest tak jak napisałem 🙂 )

 

Wyglądało to mniej wiecaj tak:

-migracja żony z play do orange (ok 30 dni)...na czas migracji numer telefonu zastępczy, do czasu zarejestrowania starego numeru w orange

-po pierwszym, pełnym okresie rozliczeniowym (kolejne ok 30 dni) cesja...

Konto dołączone do reszty moich usług po pełnym przeniesieniu numeru z play do orange. Po cesji tylko i wyłącznie zmiana danych abonenta. 


Poziom 11, Recenzent
  • 23
  • 8
  • 0

Mój Orange a cesja

Przeczytałem jeszcze raz dokument cesji i piszę że usługi zostaną przeniesione na nowe konto abonenckie.Zmieniło mi się już hasło do neostrady ale nie ma nigdzie wzmianki o nr usługi.Skąd mam uzyskać nowy numer ? Jak już go będę miał to nowe konto Orange trzeba utworzyć ?

Poziom 35, Ekspert
  • 2850
  • 4765
  • 122

Mój Orange a cesja


karol555 napisał(-a):
Przeczytałem jeszcze raz dokument cesji i piszę że usługi zostaną przeniesione na nowe konto abonenckie.Zmieniło mi się już hasło do neostrady ale nie ma nigdzie wzmianki o nr usługi.Skąd mam uzyskać nowy numer ? Jak już go będę miał to nowe konto Orange trzeba utworzyć ?

Nie dostałeś dokumentu nowej umowy? Tak jak napisał @Piotrekk85, powinien być nadany nowy numer konta abonenckiego, czyli też nowa umowa. Nie mówili w salonie że przyjdzie pocztą? Poza tym do zarejestrowania z tego co pamiętam potrzebny jest tylko login neostrady i chyba kod abonencki...zabijcie mnie, ale nie pamiętam dokładnie, ale na pewno musisz zarejestrować usługę na nowo...


Poziom 40, Guru *****
  • 31522
  • 30390
  • 1335

Mój Orange a cesja

Nowy numer znajdziesz na pierwszym rachunku po cesji (gdy jest dostarczany lub nie w zależności od deklaracji - jest tylko na portalu, idzie na maila, pocztą).
Zawsze możesz wysłać zgłoszenie przez Mój Orange (o ile Ci się uda). Jeśli nie zostaje kontakt z infolinią 510100100.

Poziom 11, Recenzent
  • 23
  • 8
  • 0

Mój Orange a cesja

Nie dostałem nowej umowy w salonie jedynie tylko dokument cesji a pismo pocztą przyszło i teraz poszperałeb jeszcze raz w kopercie to jest tzw wyciąg z umowy i tam jest nr umowy który różni się od tego na aneksie który dostałam jak półtora roku temu przedłużałem umowę.Czy to ten nowy numer? Muszę zakładać nowe konto czy np dołączyć do tego i to stare potem usunąć ?