- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
He,he, he @Anonim odkochiwanie to nie moja działka 😉 powiedz mi " Dyskutant " ( fajne trofeum ) co się stanie jak ja zostanę w Starym Orange ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@wscieklaewka , przypuszczalnie wnuki powiedzą, że babcia jest staroświecka 😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
@Wojciechnapisał(-a)Na tą chwilę termin rozwiązania jest ustalony niestety na 30 kwietnia. Wybacz za te utrudnienia. Mam nadzieję że starsza wersja działa u Ciebie ciągle sprawnie. Natomiast co do wiadomości myślę że chodzi zapewne o ten poniedziałek. Jednakże może być dalej problem przez to zgłoszenie, które jeszcze nie jest jeszcze zrealizowane.
Cześć @Wojciech. Wyjaśniło się coś? Termin 30 kwietnia chyba został znowu wydłużony?
SMO działa i jest ok. Brakuje mi jedynie możliwości zakupu w sklepie orange. Mój numer telefonu cały czas jest nieweryfikowalny w sklepie.
System o poniedziałku już nie wspomina, ale prosi spróbować później 😉
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Nowy Orange
Dzieńdoberek 🙂
Wiem, że na temacie trochę kurz opadł ;-0... Ale chciałbym tylko napomknąć, że dzisiaj odbywa się AMA z tematyki serwisu Mój Orange, a zatem... Jeśli ktoś chciałby zadać jakieś pytanie naszym ekspertom, to serdecznie zapraszam. Szczegóły:
- TUTAJ 😄
- « Poprzedni
- Następny »