Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Nowy Orange

ROZWIĄZANE

Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Mój Nowy Orange

Skoro pojawiają się kolejne "skargi" na MO i nawet pracownicy polecają NMO:

https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Na-kart%C4%99-SMS-z-Orange-za-14-dni-stracisz-mo%C5%BCliwo%C...

to wszyscy powinni się dobrowolnie usunąć z MO, tak jak kamikadze @Anonim  ;D

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

@bluesmanniak , mnie chyba nie zaliczyłeś do pracowników? Bo tak to zrozumiałem. Ale idąc Twoim tropem, myśl jest warta "odcięcia pępowiny" od starego MO w ten sposób. To nie żadne japońskie, tylko realistyczne podejście. Tak się robi z appkami, czy powrotem do ustawień fabrycznych.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Mój Nowy Orange

Nie wiem, dlaczego tak zrozumiałeś... W linku chciałem tylko pokazać, że pracownicy przyznają, że "...  zdecydowaliśmy się nie wspierać już w ogóle starego serwisu." i namawiają do korzystania z NMO.

A my namawiajmy wszystkich użytkowników do harakiri w starym systemie by ułatwić życie sobie i Orange 🙂

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

@bluesmanniak , doczytałem później i w tym harakiri nie wróci do starego MO, jak wspomniał @Jarek o braku wsparcia dla starego MO . Natomiast jest szansa, że po usunięciu tylko konta MO (ale z pomyślunkiem i głową na karku), być może wiele problemów zniknie. Mnie na przykład ciążyła beta i 360 w widoku adresu. Wielu zapewne ma stare powiązania usług swoich oraz rodzinnych na starych, oddzielnych i nie łączonych jeszcze kontach. Adres mailowy i PESEL, jak widzisz, u mnie nie narobił szkód Emotikon: Szczęśliwy Może w przyszłości będzie kłopot, bo na forum loguję się inaczej.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

Ale dlaczego ja sama mam usuwać coś do czego przyzwyczaiłam się 🙂 ponadto to coś wcale mi nie przysparza żadnych problemów, a wręcz przeciwnie ?

Stary Orange w dalszym ciągu istnieje ( przynajmniej u mnie na jednym numerze ) a w aplikacji mam dwa bo aplikacja działa jeszcze na zasadzie Starego Orange.

Problemy miałam z NMO ( z resztą nie tak dawno próbując się w nim zalogować - znów wyskoczył mi błąd co prawda chwilowy, ale stres był Emotikon: sfrustrowany )

I dopóki będzie Stary to i ja razem z nim też będę 😉

 


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Anonimnapisał(-a)

Wracam ze zwrotnym info po usunięciu konta MO (świadome).

Otóż proces usuwania trwał 10 dni, ale ociągałem się, by spróbować trzynastego Emotikon: Szczęśliwy

Rejestracja w NMO poszła bez oporów, na co mam dowody w postaci screenów. W porównaniu z działaniem z przed usuwania, przeglądanie zawartości mojego konta uważam za bardziej rozbudowane (chociażby eSIM), ale to mniejszy pikuś od zrozumienia działania innych funkcji. Pojawiały się jakieś błędy komponentów i nawet zgłosiłem jednego "analfabetę" do korekty. W sumie jednak, na pierwsze zetknięcie po testowanej wcześniej becie nie narzekam, chociaż nie mogę chwalić za bardzo, by się im w głowach nie poprzewracało. Nie wchodzę celowo w szczegóły, ponieważ od tej pory będę korzystał z przycisku zgłoś. Po cichu zdradzę, że niektóre klepki (moduły, czy funkcje) deczko świrują, ale o tym cicho sza. Korzystałem z przeglądania na Chrome bez "ulepszaczy" Emotikon: Język

rej.NMO.PNG


Brawo, brawo 🙂
Ja poczekam do końca miesiąca, zgodnie z tym co pisał @Wojciech, Orange do tego czasu może upora się z problemami. choć nie umniejszając nikomu - trochę wątpię.
Dzięki temu, że mam obecnie dostęp do SMO, mam również dostęp do ustawień i możliwość osunięcia konta. Jak nic się nie zmieni, to wykorzystam przetarty szlak @Anonim 'a :).
Mam nieodparte wrażanie, że wtedy również mój numer telefonu będzie się poprawnie weryfikował w sklepie.orange.pl


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Wojciechnapisał(-a)

@velyaro, to super że masz obecnie dostęp. W chwili obecnej mamy zarejestrowany problem, który dotyczy trochę bardziej zaawansowanej czynności do zrobienia. Przez co będzie zapewne potrzeba większej ilości czasu. Jakby coś się działo to pisz, a będziemy sprawdzać jaki status ma zgłoszenie, które jest zapisane z tą większą czynnością do wykonania. Zapewne jak informatycy uporają się, to ponownie zobaczysz opcje przejścia do Nowego Mój Orange i przejdzie wszystko sprawnie.


Witajcie @Wojciech @wscieklaewka @Anonim 

Są jakieś nowe wieści? U mnie bez zmian. Mam dostęp do SMO, propozycji przejścia do NMO narazie nie otrzymałem i w sklepie orange mój numer tel nadal się nie weryfikuje - nie mogę dokonać zakupu online. Chociaż, w komunikacie o przerwie technicznej doszedł zapis:  "zapraszamy w poniedziałek od 8:00 rano".  Tylko w który poniedziałek? Oby ten najbliższy 🙂 Zobaczymy.

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

@velyaro , nie bardzo wiem, czego ode mnie, jako takiego samego klienta jak Ty, oczekujesz? Uważam, że skoro masz dostęp do SMO, więc masz jakieś tam usługi, a problem z zaproszeniem do NMO tkwi Bóg wie w czym, to szlak przetarłem. Wczoraj lukałem na nowinki w nowej odsłonie, i widzę już komponenty z nowej usługi zawartej 6 dni temu. @wscieklaewka  boi się jak ognia nowinek, więc jeżeli nie zechcesz iść na całość moją drogą, to szukaj ratunku u @Wojciech a, albo na czacie. U mnie działa, a jak coś szwankuje, to zgłaszam przyciskiem Zgłoś błąd. Trafi zapewne szybciej do twórców NMO. Była możliwość skorzystania z bezpośredniego "spotkania" poprzez AMA z pytaniami o aplikację MO, która też jest alternatywą do skorzystania. Szkoda, że to przeoczyłeś. Jako klient, nie mam wglądu do Twego konta. 


Zespół Nasz Orange
  • 2907
  • 10832
  • 64

Mój Nowy Orange

Na tą chwilę termin rozwiązania jest ustalony niestety na 30 kwietnia. Wybacz za te utrudnienia. Mam nadzieję że starsza wersja działa u Ciebie ciągle sprawnie. Natomiast co do wiadomości myślę że chodzi zapewne o ten poniedziałek. Jednakże może być dalej problem przez to zgłoszenie, które jeszcze nie jest jeszcze zrealizowane.


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

Bo ja wprost powiem

Jestem zakochana w Starym Mój Orange Serce,-  i tyle @Anonim Emotikon: Język