Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Nowy Orange

ROZWIĄZANE
Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange


@wscieklaewkanapisał(-a)

@Anonim 

Może znajdzie się jakieś inne rozwiązanie?


@wscieklaewka , tutaj nie ma co gdybać. Docelowo ma być ponoć na jednej platformie, a skoro przenosiny po PESEL mają w sobie ten zamierzony cel, więc uważam to za słuszny krok w kierunku prostowania błędów, chociażby z logowaniem, czy spamowaniem (mimo nie pisania kolejnego komentarza). Tych błędów była masa, więc ja ułatwiam zadanie Emotikon: Bardzo szczęśliwy

@wscieklaewka , usuwanie (w moim przypadku) to dziesięciodniowy proces. Pewnie taki jest standard, bo nikt jeszcze oficjalnie tego nie potwierdził.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Mój Nowy Orange

Dziesięciodniowy? To na Golgocie trwało to krócej.

Chociaż... np. ja na facebooku jestem weryfikowany już 3 miesiące i końca nie widać, pewnie tak zostanę zawieszony między niebem a ziemią. Obyś nie czekał do następnej zimy 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange


@Anonimnapisał(-a)

@wscieklaewkanapisał(-a)

@Anonim 

Może znajdzie się jakieś inne rozwiązanie?


@wscieklaewka , tutaj nie ma co gdybać. Docelowo ma być ponoć na jednej platformie, a skoro przenosiny po PESEL mają w sobie ten zamierzony cel, więc uważam to za słuszny krok w kierunku prostowania błędów, chociażby z logowaniem, czy spamowaniem (mimo nie pisania kolejnego komentarza). Tych błędów była masa, więc ja ułatwiam zadanie Emotikon: Bardzo szczęśliwy

@wscieklaewka , usuwanie (w moim przypadku) to dziesięciodniowy proces. Pewnie taki jest standard, bo nikt jeszcze oficjalnie tego nie potwierdził.


Jak prawdziwy Hero 🙂 poświęca się dla sprawy.

Jest też słuszność w tym działaniu. Dzięki swojej rewolucji @Anonim może natknąć się na ważny element, brakujący w rozsypanej układance.

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

@velyaro  oby ta układanka potem cała była, bo @Anonim będzie trudno poskładać 😉

Cel szczytny @Anonim ale sporo ryzyka, jak konto NMO zniknie, to kto wie czy tak łatwo je znowu utworzysz, może być potrzebna pomoc Orange, ja bym anulował usuwanie konta, to nic ci nie da 😉

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

@velyaro  i @Anonim , czy to takie ważne, co będzie po? Ja chcę pokazać ułomności, o których doskonale wiedzą, ale dla dobra firmy, borykanie się z trudnościami, na jakie napotykają, jest lepszym wyjściem dla programistów. Ja to rozumiem. Lecz nie mogę pojąć, co kombinują, że wylogowanie otwiera nowe karty z zalogowaną sesją, gdy jedno przytrzymanie karty do logowania, wrzuciło komunikat o wygaśnięciu sesji. To g.... prawda, powtórzone za śp.ks. Tischnerem Emotikon: Język 

Otagowanie też działa fatalnie u mnie na tę chwilę, bo pokazuje głupoty analfabetyczne, a nie sugestywne podpowiedziEmotikon: Język Chcę dobrze, a wychodzi jak zwykle.

sesja.PNG

Jestem online, mimo podejmowanych prób wylogowania się, odłączenia zasilania FB i bez jego udziału na smartfonie też trzyma sesję. U elektryka, jak prąd kopnie, to albo mu odda, albo różnicowy wyzwoli Emotikon: Bardzo szczęśliwy


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 1067
  • 1685
  • 7

Mój Nowy Orange

@Anonim - jesteś nieśmiertelny!

Ale na wszelki wypadek spisz jakiś testament, podaj namiary i hasło zaufanej osobie. I naładuj powerbank 😉


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 373
  • 657
  • 4

Mój Nowy Orange

Popieram @Anonim i jego wszelakie czynności związane z NMO. I życzę mu samych sukcesów.

 

Ela


Poziom 24, Entuzjasta Przestworzy
  • 2437
  • 6233
  • 23

Mój Nowy Orange

Nie wiem co powiedzieć na to wszystko Emotikon: zakłopotany Może tyle tylko żeś jest mądry człowiek, wiesz co czynisz etc.

Dobrze, że ja zostałam choć z jednym kontem w Starym Orange 😉


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 59
  • 96
  • 0

Mój Nowy Orange

Wczoraj rozmawiałem z konsultantem Orange, wyjaśniałem kwestię faktury. Zanim dowiedziałem się o co chodzi z dokumentami, człowiek informował mnie że nie może się zalogować, że ma jakieś błędy, że strona go wyrzuca. Ledwo udało mu się zweryfikować zagadnienie, z którym dzwoniłem. Oj niedobrze - Orange traci kontrole nad systemem w coraz większym stopniu.

Pomyślałem, zaryzykuje jeszcze jedno pytanie. Czy mój numer weryfikuje prawidłowo w NMO i tym samym czy jest już weryfikowalny w sklepie orange.pl. - klęska - pan oznajmił że tego też sprawdzić nie może, bo mu się błędy wysypują?! 😕

 

Ale jest też mały plus, asystent - nowość na infolinii Orange jak sądzę - coś jakby w Google As. Całkiem nieźle sobie radzi. Celowo owijałem zagadnienia, ale on o dziwo odpowiadał i sugerował z sensem i do tego połączył mnie do właściwego działu. Ba, nawet nie czekałem tak długo na połączenie jak zwykle - 45 minut to był standard. Wczoraj trwało to może 5 minut. Oby tak dalej, to chociaż tu sukces będzie można ogłosić.

Anonim

Nie dotyczy

Mój Nowy Orange

Wracam ze zwrotnym info po usunięciu konta MO (świadome).

Otóż proces usuwania trwał 10 dni, ale ociągałem się, by spróbować trzynastego Emotikon: Szczęśliwy

Rejestracja w NMO poszła bez oporów, na co mam dowody w postaci screenów. W porównaniu z działaniem z przed usuwania, przeglądanie zawartości mojego konta uważam za bardziej rozbudowane (chociażby eSIM), ale to mniejszy pikuś od zrozumienia działania innych funkcji. Pojawiały się jakieś błędy komponentów i nawet zgłosiłem jednego "analfabetę" do korekty. W sumie jednak, na pierwsze zetknięcie po testowanej wcześniej becie nie narzekam, chociaż nie mogę chwalić za bardzo, by się im w głowach nie poprzewracało. Nie wchodzę celowo w szczegóły, ponieważ od tej pory będę korzystał z przycisku zgłoś. Po cichu zdradzę, że niektóre klepki (moduły, czy funkcje) deczko świrują, ale o tym cicho sza. Korzystałem z przeglądania na Chrome bez "ulepszaczy" Emotikon: Język

rej.NMO.PNG