Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Logowanie-gehenna


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 1
  • 1
  • 0

Logowanie-gehenna

Zwykle opłatę abonamentową zlecam przelewem zdefiniowanym,ale tym razem mam potrzebę po prostu zapłacić w banku i zachciało mi się pobrać z mojego konta i wydrukować fakturę. Biję głową w ten mur już od ponad godziny i mam dość pomysłów. Ja pamiętam czasy gdy nie było komputerów i tel komórkowych i się wychowałem na ludzi a obecnie trwa szaleństwo, tych którzy nie dość że są nie kompetentni o czym napiszę dalej to utrudniają jak mogą życie innym,ciągłym przelewaniem z pustego w puste,czyli mieszać dla samego mieszania,aby się wykazać a dla klienta i tak niewiele z tego wynika oprócz problemów ,a mianowicie nie mogę się zalogować choć w tym durnym świecie mam już ze 20 kont bo muszę choć nie chcę,ale ogólnie radzę sobie i się loguję,a do Orange nie da rady. Próbowałem założyć to nowe konto ,ale pisze że dalsze kroki muszą być weryfikowane na czacie. Klikam na czat i czat nieaktywny. Co robić,dzwonię do obsługi po pomoc a tu niejaki Max plecie mi androny i pyta o wszystko tylko nie o problem który mam tzn jak mam się zalogować. Nie udało się przejść cyfrowego Max-a aby połączył mnie z człowiekiem i po stwierdzeniu że stracę majątek za połączenie zanim cokolwiek załatwię,rozłączyłem się i choć płacę rzetelnie abonament to nie mam możliwości pobrać faktury ze swojego konta do którego w żaden sposób się nie mogę dostać. Nadmieniam że problem z logowaniem wystąpił nie pierwszy raz pomimo ze trudno się pomylić jak się ma hasło zapisane a czytać potrafię czyli nie zapominam hasła i podaję prawidłowe a i tak pokazuje się że błąd. Postanowiłem to opisać na forum,ponieważ czat nie działa a przynajmniej nie u mnie aczkolwiek pozostałe okienka obok do kontaktu,czyli np do rozmowy o zakupie tel jak najbardziej działają,tylko nie to z czatem.Pomimo że mam swoje lata to posiadam 3 komputery w tym jeden laptop i sam potrafię bez problemów zmienić w każdym system,zainstalować dziesiątki programów i wyłapać trojany i inne śmiecie, to niestety nie potrafię się zalogować na swoje konto w Orange ani założyć nowego . Kończę bo w dobie cyfryzacji jestem zmuszony ręcznie wypełnić blankiet zapłaty .

4 ODPOW. 4

Poziom 30, Ekspert
  • 1151
  • 2258
  • 70

Logowanie-gehenna

@zibi288 

 

Problemy z serwisem samoobsługowym mogą występować,ponieważ na dzień dzisiejszy dostępny jest Stary Mój Orange oraz Nowy Mój Orange.Ludzie są stopniowo wrzucani do NMO.Myślę,że ten proces zakończy się maksymalnie w drugim kwartale 2020 roku,ten termin opieram na tym iż większość klientów już jest zmigrowana oraz od pewnego czasu jest dostępna Beta Aplikacji Mój Orange na Androida jak i iOS-a gdzie można logować się danymi konta NMO.

 

Jeżeli chodzi o Max-a na infolinii (510-100-100) zawsze możesz go poprosić o połączenie z konsultantem.Bot powstał po to aby kontakt z BOK był szybszy a doradcy mniej obciążeni pytaniami typu:Jaki jest mój stan konta ? Dlaczego loguję się do NMO 20 sekund nie 10 ? Emotikon: SzczęśliwyEmotikon: Szczęśliwy  

 

Czat działa więc nie rozumiem twojego problemu.

https://www.orange.pl/view/kontakt

 

 

Jeśli pomogłem oznacz moją odpowiedź jako rozwiązanie.Pozdrawiam.


Poziom 30, Ekspert
  • 6123
  • 10652
  • 73

Logowanie-gehenna

@zibi288  Witam jak masz problem a potrzebujesz fakturę na czacie po proś o dane faktury lub by ci wysłali ma maila w linku masz kontakt  do czata  konsultantka tylko jak by się bot  odezwał pisz kilka razy chce rozmawiać z konsultantem i cie przełączy .
https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 27, Specjalista
  • 1351
  • 2531
  • 44

Logowanie-gehenna

@zibi288 tego Maxa można przejść prosząc go o połączenie z konsultantem, minimum 3 razy. Ja osobiście pytam kto jest prezesem Orange. Po 3 takich pytaniach biedaczek nie wie co zrobić i łączy mnie z człowiekiem. Powodzenia!


Poziom 37, Guru **
  • 11594
  • 21678
  • 414

Logowanie-gehenna

@zibi288 dokładnie jest tak z Max-em, jak @spiro napisał. Można mu jeszcze opowiedzieć sprawę nie związana ze sprawami komórkowymi, to odpowie że nie rozumie i połączy z doradcą. 

Z czata w pełni nie da się skorzystać, jak nie jest się zalogowanym na stronie Orange.pl, są tylko podstawowe schematy bez możliwości połączenia z konsultantem.

Najlepiej wiec wyjdzie połączenie z konsultantem BOK: 510 100 100 i tam załatwienie spawy. W przypadku dzwonienia z oferty na kartę zapłacisz 1,5 PLN za połączenie lub zadzwonić z komórki od innego operatora z pakietem bezpłatnych minut. Tańszego rozwiązania nie znam na załatwienie swojej sprawy.