- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od około 3 tygodni po zalogowaniu na konto firmowe w Mój Orange posiadam komunikat: "Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług" Zgłaszane kilka razy na czacie - niby zgłoszenie przyjęte ale zero odzewu od techników. Aplikacja oczywiście też nie działa.
Na koncie 2 zakupy ratalne i usługa światłowód. Na szczęście przychodzą e-faktury na maila, ale żeby było ciekawiej to nie da się zapłacić bezpośrednio z linka w nich - też pojawia się jakiś błąd.
Jakiś pomysł jak to ugryźć? Czy to jest aż tak skomplikowane dla techników Orange, czy bardziej wynika z nie wiem, indolencji konsultantów?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@arturaro1 Problem nie jest prosty, bo nie dotyczy samej aplikacji, a powiązania do niej usług w systemie i konta.
Trzeba zgłaszać problem, który muszą rozwiązać administratorzy aplikacji. To się dzieje także przez www czy tylko z poziomu smartfona?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@arturaro1 Problem nie jest prosty, bo nie dotyczy samej aplikacji, a powiązania do niej usług w systemie i konta.
Trzeba zgłaszać problem, który muszą rozwiązać administratorzy aplikacji. To się dzieje także przez www czy tylko z poziomu smartfona?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług
Problem ewidentnie jest z kontem, bo błąd jest na stronie internetowej jak i w aplikacji. Natomiast nie wiem gdzie i jak już zgłaszać, żeby ktoś się tym zajął. Zgłoszenie wisi prawie od początku miesiąca, nawet według konsultantów minął termin na realizację, była jakaś eskalacja wprowadzana i dalej nic...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konto Mój Orange jest nieaktywne ponieważ nie posiadasz w Orange żadnych usług
Udało się sprawę rozwiązać.