Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 42
  • 118
  • 1

Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange

Dzisiaj, w niedzielę, po zalogowaniu do Mój Orange wybrałem:

Kontakt (ikona ze słuchawką) -> "Konto Mój Orange" i oto co zobaczyłem:

undefined.png

 

Trochę to jest dziwaczne, że będąc  zalogowanym mam logować się ponownie.

 

Po kliknięciu na "undefined" wyświetla się zawartość strony:

 

{"code":null,"message":"Internal error [c565dbd9-053d-413c-882a-10115a57cd3b-h17]","status":404}

 

Czy ktoś potwierdzi?

 

 

4 ODPOW. 4

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 203
  • 817
  • 0

Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange

@WaszUżytkownikmiałem to dwa dni temu @ketrasaArtur


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19197
  • 55443
  • 750

Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange

@WaszUżytkownik wyczyść ciasteczka w przeglądarce i sprawdź ponownie.

Użyj innej przeglądarki jak sytuacja wygląda z czatem. Niestety takie problemy się pojawiają.

Kiedyś dało się to ominąć, logując się na stare konto Mój Orange, ale obecnie jest tylko opcja logowania przez e-mail.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 203
  • 817
  • 0

Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange

@ketrasaArtur @WaszUżytkownik jeszcze jest opcja logowania przez nr telefonu


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 42
  • 118
  • 1

Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange

Zgłosiłem dziś na czacie. U konsultanta wszystko działa. A u mnie, nie.

 

Nie pomaga czyszczenie cookies, przeładowanie komputera, reinstalacja systemu i zmiana płci.

 

Po co Orange tyle ciastek, skoro nad nimi nie panują ?

 

edge-orange-cookies.jpg