- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange
Dzisiaj, w niedzielę, po zalogowaniu do Mój Orange wybrałem:
Kontakt (ikona ze słuchawką) -> "Konto Mój Orange" i oto co zobaczyłem:
Trochę to jest dziwaczne, że będąc zalogowanym mam logować się ponownie.
Po kliknięciu na "undefined" wyświetla się zawartość strony:
{"code":null,"message":"Internal error [c565dbd9-053d-413c-882a-10115a57cd3b-h17]","status":404}
Czy ktoś potwierdzi?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange
@WaszUżytkownikmiałem to dwa dni temu @ketrasaArtur
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange
@WaszUżytkownik wyczyść ciasteczka w przeglądarce i sprawdź ponownie.
Użyj innej przeglądarki jak sytuacja wygląda z czatem. Niestety takie problemy się pojawiają.
Kiedyś dało się to ominąć, logując się na stare konto Mój Orange, ale obecnie jest tylko opcja logowania przez e-mail.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange
@ketrasaArtur @WaszUżytkownik jeszcze jest opcja logowania przez nr telefonu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt - Zaloguj się do konta Mój Orange
Zgłosiłem dziś na czacie. U konsultanta wszystko działa. A u mnie, nie.
Nie pomaga czyszczenie cookies, przeładowanie komputera, reinstalacja systemu i zmiana płci.
Po co Orange tyle ciastek, skoro nad nimi nie panują ?