- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
Dane wprowadzam ręcznie . Loguję sie bez problemu, jak widać mam dostęp do forum. Logując i wchodząc przez zakładkę "Zapytaj społeczność Nasz Orange" mogę dotrzeć bez problemu do swoich danych, zmienić je itp. Zmieniałam raz hasło ale na krótko i wróciłam do hasła którego używałam przy rejestracji. Konto mailowe w systemie jest bo dostaję na nie informacje i faktury z Orange i przechodzą bez problemu. Próby migracji konta na Nowy Orange wyglądaja tak, żę loguję sie na Mój Orange Login i hasło wchodzą bez problemu wyskakuje okno z komunikatem konieczności przeniesienia danych na Nowy Moj Orange, wyskakuje krok 1 weryfikacja email i tutaj klops ... bo dale już nie da rady. Screeny:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
@permina lepiej tego nie dało się opisać 🙂
Postaram się to zgłębić i wrócić... z poradą. Potrzebuję tylko trochę czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
@permina, w https://www.orange.pl/przejdz_do_nowego_moj-orange.phtml > https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie
zarejestrowałaś się już w nowym Mój Orange. Pamiętaj, że teraz Twoim loginem jest adres e-mail podany podczas rejestracji a nie permina. Może tutaj jest ten problem, bo do NMO tak wchodzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
Ba żeby to takie proste było to ja bym się tutaj nie rozpisywala. Problem polega na tym że nie jestem zarejestrowana i system nie widzi mojego adresu email. Burebusek ja ten sposób logowania o którym piszesz już wcześniej wypróbowałam i jak pisałam wyżej system prosi o wpisanie poprawnego adresu email ....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
- Być może problemem jest to że ja posiadam usługę mobilna i stacjonarna, z tym że stacjonarna była wcześniejsza i na nią miałam założone konto moje orange. Jako że nie mogłam do niej dopisać komórki, z jakichs bliżej nieokreślonych powodów system tego nie przyjmował, to stworzyłam nowy profil dla numeru mobilnego i przypisałem do niego stacjonarke. Do obu wyżej opisanych kont przypisany był ten sam email. Czy to może być powodem problemów z migracją?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
Problem jest w tym ze jesteś w tej sieci #1 😂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
@permina, wygląda mi na to, że problemem może być teraz hasło, które przypisane było w systemie podczas rejestracji usługi stacjonarnej (pierwsze konto). O ile go nie zmieniałaś, to proponuję przed podjęciem próby logowania do NMO https://www.orange.pl/twojekonto/logowanie skorzystać z opcji po prawej stronie z kłódką-Przypomnij hasło. Stwórz go z conajmniej jednej liczby i jednej litery, by było 8 lub więcej znaków. Znaki specjalne też wbija, a potem na mailu musisz kliknąć w link.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
permina napisał:
Być może problemem jest to że ja posiadam usługę mobilna i stacjonarna, z tym że stacjonarna była wcześniejsza i na nią miałam założone konto moje orange. Jako że nie mogłam do niej dopisać komórki, z jakichs bliżej nieokreślonych powodów system tego nie przyjmował, to stworzyłam nowy profil dla numeru mobilnego i przypisałem do niego stacjonarke. Do obu wyżej opisanych kont przypisany był ten sam email. Czy to może być powodem problemów z migracją?
Nie sądzę. Powiązanie kont (mobilnego ze stacjonarnym) na wcześniejszej wersji portalu Mój Orange raczej nie powinno mieć wpływu na możliwość rejestracji konta w NMO... Być może to tylko kwestia czasu i niebawem tego problemu już nie będzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
Od 25.11.2017. "walczę" z logowaniem do "nowy Mój Orange" i ciągle ten sam problem. Nie dostaję kodu weryfikacji e-mail. Ośmiu konsultantów "poległo". Dwa zgłoszenia problemu i nic. "Stary" Mój Orange działał bez problemu. Faktury na to konto przychodzą bez problemu. A może "nMO" jest po prostu chłamem. Ciekawe, że konsultanci proszą o sprawdzenie czy e-mail z kodem nie jest w koszu lub w spamie. A jakim cudem tam miałby być? Może ta "nowość" ma problem z obsługą kilku kont? Boli to, że nie mam dostępu do kont. Jeżeli dodać do tego słabe parametry łącza Neostrady to chyba czas zmienić dostawcę.
Właśnie dostałem na e-mail (ten sam co w rejestracji nowy Mój Orange) wiadomość z "Nasz Orange" więc wszystko jest w porządku. Czy są jakieś dane ile osób ma problem z "nMO"?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kod email przy rejestracji do nowego mój orange
@Rolo mi przy każdej próbie wysłania hasła na email wyskakuje napis: "Coś poszło nie tak. Spróbuj póżniej" i tak cały czas.
@Anonim Już z próbowałam zmienić hasło, komputer, wyczysciłam historię, ciasteczka itp. ...
@Tmobile Na to wyglada . W Orange jestem od lipca w międzyczasie trzy reklamacje z innych niz powyzszy powodów do tego teraz ten wspaniały Nowy Moj Orange ... . 12 lat u poprzedniego operatora - 0 jakichkolwiek problemów ...